聖安娜餅屋新推出榴槤蛋糕!3D立體造型+香濃D24榴槤果肉

發佈: 2019.07.04
文: 肥貓

一踏入夏天便是榴槤當造的季節,不少品牌都推出了不同的榴槤產品,最近聖安娜更推出D24榴槤蛋糕。選用了由馬來西亞直送的頂級的D24榴槤,肉質柔軟,甜味適中而且不膩口,十分適合製成甜品。各位榴槤迷切勿錯過!

蛋糕是3D榴槤造型,以綠色忌廉模仿榴槤釘,加上朱古力噴沙和朱古力榴槤柄作裝飾,造型十分精緻。而且有半磅($178)及一磅($298)兩個大小讓大家選擇。

【榴槤蛋糕】聖安娜餅屋新推出榴槤蛋糕!3D立體造型+香濃D24榴槤果肉

內餡是以D24榴槤肉及鮮忌廉打成的榴槤忌廉,啖啖榴槤果肉,口感滑而不膩。再配上海棉蛋糕和朱古力脆脆夾層,令蛋糕有多重口感,喜歡榴槤的朋友環試下啦!

【榴槤蛋糕】聖安娜餅屋新推出榴槤蛋糕!3D立體造型+香濃D24榴槤果肉

零售點:聖安娜餅屋分店

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more