2019聖誕節交換禮物精選提案 聖誕倒數月曆/精品擺設/美食

發佈: 2019.11.30
文: 李欣怡

話咁快又到12月,天氣開始轉涼,街上的聖誕燈飾都開始亮起,大家又準備好過聖誕節未?除了要食聖誕自助餐外,相信唔少人都會同一大班購友開Party慶祝。提起聖誕Party當然唔少得交換禮物的環節,今次小編就幫大家收集多個聖誕禮物提案,未諗到買咩禮物的朋友可以留意下!

 

1. 糖果聖誕倒數月曆

人氣糖果店Sugarfina最近推出2019限量版聖誕倒數月曆,以冬日小屋造型配上24款不同口味的糖果,包裝精緻又有聖誕氣氛,最啱用來送禮!除了倒數月曆外,仲有胡桃夾子糖果禮盒,禮盒更會附送胡桃夾子掛飾,鍾意胡桃夾子的朋友一定要收藏。

 

2. Fortnum&Mason聖誕精品

Fortnum&Masonason最近開幕,除了有多款招牌茶品外,Fortnum亦為大家帶來不同聖誕包裝的主題食品,有聖誕香料茶品、曲奇等,另外亦有朱古力聖誕倒數月曆及茶葉聖誕倒數月曆。

 

3. Toy Story/Frozen雪糕火鍋

鍾意Toy Story同Frozen的朋友要留意喇!今個聖誕Häagen-Dazs推出4款全新包裝雪糕火鍋,有大頭胡迪及巴斯光年鍋,配上小叉的雪糕叉;而Frozen則以玻璃火鍋爐配上木製托架,迪士尼粉絲一定要收藏。

 

4. 聖誕版LuLu豬

LuLu豬今年登陸Log-on後好快就被搶購一空,臨近聖誕節LuLu豬更換上冬日聖誕裝,化身成聖誕老人、馴鹿和聖誕樹,另外更有魔法師系列,有儲開LuLu豬的朋友一定唔可以錯過!

 

5. City'super聖誕禮品

唔少人買聖誕禮物都會去City'super、Log-on等大型商品店揀選,而City'super今年就推出了2019全新聖誕禮品,除了有多款可愛造型的聖誕倒數月曆外,另外亦有串燒機、爆谷機等家電選擇。

 

6. 懶人廚具

交換禮物經常收到水杯、擺設,拿回家又沒甚麼用處,如果想交換一些比較實用的禮物,不妨考慮以下多款懶人廚具,有牛油筆、家用煙燻機、榨汁機,送給平時有下廚的朋友就最適合~

 

【聖誕禮物推介】2019聖誕節交換禮物精選提案 聖誕倒數月曆/精品擺設/美食

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more