7-Eleven聯乘日本Pablo推出香港限定口味 日本直送杏脯啫喱芝士忌廉泡芙/瑞士卷

發佈: 2020.01.08
文: 談允希

相信不少人到日本大阪旅行時,都必定會到位於心齋橋的半熟芝士撻專門店Pablo 買手信回港!近日,7-Eleven特地聯乘半熟芝士撻專門店Pablo,由今日起推出由日本直送到港的杏脯啫喱芝士忌廉泡芙杏脯啫喱芝士忌廉瑞士卷,兩款口味更是香港限定,以後不用到大阪也能吃到Pablo的產品啦!

7-SIGNATURE x Pablo 杏脯啫喱芝士忌廉泡芙$15及杏脯啫喱芝士忌廉瑞士卷$15

以酸酸甜甜的杏脯啫喱配上芝士忌廉,相當開胃又不會有太膩的感覺。

 

另外,7-Eleven亦推出4款新口味微波爐小食,分別為香辣肉醬腸仔熱捲餅$18芝士火腿熱捲餅$18孜然鴨翼槌$20菌菇三鮮蒸餃$16。Click入下圖看看有哪些新款小食!

推出日期:即日起於各大7-11便利店發售

*以上價錢有效期由 1 月 8 日 - 1 月 14 日。價錢或有變動,不會預先通知,一切以店舖售價為準。

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more