新年水果禮盒格價一覽!日本熊本縣士多啤梨/香印青提/晚白柚/蜜柑/蜜瓜

發佈: 2020.01.22
文: 李欣怡

今個星期就到農曆新年!相信最近大家都忙住辦年貨,買定年糕、全盒、朱古力等迎接鼠年的到來。除了賀年糕點、曲奇餅乾外,當然都要買定水果招呼來拜年的客人,今次就為大家搜查一下各大超市及水果店的水果價格,睇下邊度買最抵~

新春送禮除了可以選擇賀年糕點外,水果亦是一個不錯的選擇。過節期間食得飽飽濟濟,最啱食水果清清腸胃,日本士多啤梨、香印青提、蜜瓜等用來送禮又夠得體。一齊睇睇邊度買到又平又靚的生果,如果唔夠時間去果欄慢慢格價的朋友可以參考下!另外AEON Facebook專頁更有教大家如何選擇各款水果,一齊睇睇:

1. Aeon

Aeon超市提供多款水果選擇,有晚白柚、士多啤梨、車厘子、蜜柑等。按下圖睇價錢:

分店地址請參閱官方網站

 

2. city’super

city’super選擇較多,士多啤梨除了有熊本縣士多啤梨及福岡甜王外,另外有佐賀白士多啤梨、荷蘭士多啤梨選擇。除了士多啤梨,還有長崎蜜柑、靜岡蜜瓜、香印提子。按下圖睇價錢:

更多詳情:官方網站

 

3. Don Don Donki

驚安的殿堂亦有很多日本直送的水果選擇,熊本縣淡雪士多啤梨($199/包)、蘋果禮盒($120),另外還有晚白柚、柑、柿、梨、青肉蜜瓜、奇異果等組合禮盒,$120起。

【水果網購】新年水果禮盒格價一覽!日本熊本縣士多啤梨/香印青提/晚白柚/蜜柑/蜜瓜

分店地址請參閱官方網站

 

4. 水果兄弟

如果沒有時間到超市選購的朋友,亦可考慮在網上訂購。水果速遞公司「水果兄弟」就有多款海外直送水果,當中更有稀有的心形檸檬、甜度高的糖心蘋果等。按下圖睇價錢:

詳情:官方網站

 

5. 欄之選

油麻地欄之選有多款士多啤梨及車厘子選擇,另外有日本晚白柚、糖蜜金桔等。按下圖睇價錢:

地址:油麻地石龍街1號

詳情:官方Facebook

 

資料及圖片來源:FB@AEONcity'superFB@DON DON DONKI Hong KongFB@水果兄弟FB@欄之選

【水果網購】新年水果禮盒格價一覽!日本熊本縣士多啤梨/香印青提/晚白柚/蜜柑/蜜瓜

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more