網購平台推手工腸粉DIY套裝連材料食譜+工具 輕鬆自家製叉燒腸/滑溜豬腸粉

發佈: 2020.07.22
文: 陸嘉敏

面對第三波疫情爆發,不少人都選擇留家抗疫,在家的時間多了,做什麽消磨活動好呢?有網購平台就推出了手工腸粉DIY套裝,包材料食譜及工具,讓大家輕鬆自製街頭小食腸粉、叉燒腸、蝦腸、甚至飯後甜品芒果腸粉等,懶人包更提供直送上門服務,唔洗出門都歎到美味茶點!

手工腸粉DIY套裝內服工具及材料,包括粘米粉、澄面,蒸盤(24.5cm x 18.5cm )、油掃、濾網、膠刮,起盤夾、食譜。其中蒸盤採用碳鋼材質,不會黏,更可重覆使用,不怕浪費。可以整街頭小食腸粉、叉燒腸、蝦腸、皺皮腸粉、飯後甜品芒果腸粉等等。除了整曲奇蛋糕外,滑溜腸粉都是不錯的下廚選擇,當茶點或早餐都一流呀!

【網購烘焙包】網購平台推手工腸粉DIY套裝連材料食譜+工具   輕鬆自家製叉燒腸/滑溜豬腸粉

價錢:$148/套

有興趣的朋友可>>按此<<預訂!

 

除了腸粉DIY套裝,KKday還有卡通造型甜品烘焙套裝,包括角落生物饅頭、小丸子曲奇、Tsum Tsum公主系列曲奇等等,賣相非常可愛,而且提供款式模具、原材料及食譜教學,大家足不出戶都可以享受烘焙樂趣。有興趣的朋友可按此訂購!

來源:kkday

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more