網購直送上門!放假留家有咩做?櫻桃小丸子曲奇懶人烘焙包 有齊食譜/材料/卡通模具

發佈: 2020.08.24

近年興起自助烘焙,亦是個不錯的放假好去處,可是最近相信大家都多了時間留在家中抗疫,如果覺得放假留在家中太悶的話,可以試玩一下這個櫻桃小丸子曲奇懶人烘焙包,只需要網上落單就可以外賣直送到府上,十分方便,馬上看看這個烘焙材料包有甚麼啦!

這個小丸子曲奇烘焙套裝,入面有齊材料和食譜,當中包括小丸子一家人的得意模具,只要自備雞蛋和牛油就可以開始製作。另外亦有短片教學,跟著做新手製作都沒有問題!除了小丸子一家人系列,亦有小丸子與朋友系列選擇。

【烘焙DIY】網購直送上門!放假留家有咩做?櫻桃小丸子曲奇懶人烘焙包  有齊食譜/材料/卡通模具

步驟:

1. 將材料混合,搓成麵團

2. 將麵團分成幾入,加入蔬果粉

3. 壓平後倒模

4. 放入焗爐烤焗

完成啦!小丸子曲奇真的很可愛呢!總括而言,這個DIY烘焙包的確很方便,不用外出就有齊材料製作,十分適合新手和懶人。

【烘焙DIY】網購直送上門!放假留家有咩做?櫻桃小丸子曲奇懶人烘焙包  有齊食譜/材料/卡通模具

而且除了小丸子之外,亦有角落生物、龍貓、Tsum Tsum公主系列等卡通選擇,跟小朋友一起整也是個不錯的親子活動呢!最近留在家中怕悶的話,不如上網訂這個可愛卡通烘焙包回家啦!

懶人DIY烘焙套裝

價錢:$138-$188

購買網址:<按此>

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more