網購彩虹戚風蛋糕+迷你冬甩烘焙套裝 $198包材料模具食譜+直送上門

發佈: 2020.07.30
文: 陸嘉敏

新冠肺炎情持續,大家都減少外出,盡量留在家中,週末放假的時間做咩好?不妨考慮在家自製甜品歎下午茶,網購平台kkday推出彩虹戚風蛋糕和迷你冬甩DIY烘焙套裝,$198包所有材料模具連食譜教學直送上門,不用專登出門買材料,非常方便!

 

彩虹戚風蛋糕烘焙DIY套裝

套裝提供4個蛋糕模,蛋糕焗完無需再切片,整齊又可以厚薄平均,更可令焗蛋糕的時間縮短,配上抹平忌廉神器,輕輕鬆鬆就做到打卡一流的彩虹蛋糕。除了彩虹戚風蛋糕,用同一set烘焙套裝亦可以整到水果忌廉蛋糕! 

價錢:$198 / set

工具 :6吋圓型矽膠模4個、抹平忌廉器、食譜

材料:面粉、糖、沙拉油、色素

 

冬甩Doughnut DIY 套裝

套裝提供3款形狀的冬甩模具,造型可愛不單調,可沾上朱古力、糖果裝飾,又靚又好味;而且自製焗冬甩比坊間的油炸冬甩健康得多,還可以和小朋友一齊整,是留家抗疫很好的親子活動!

價錢: $198/ set

內附工具:模具(18.5cm x 27cm,3款形狀)、唧袋、食譜

材料:糖、面粉、朱古力、糖果裝飾

 

訂購網站:按此

 

來源:KKday

【烘焙DIY】網購彩虹戚風蛋糕+迷你冬甩烘焙套裝   $198包材料模具食譜+直送上門

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more