驚安的殿堂超市冷櫃區美食尋寶!香港店必買日本直送叮叮懶人即食包推介

發佈: 2020.08.07
文: 李欣怡

日本大型連鎖雜貨店「驚安的殿堂」Don Don Donki去年登陸香港,於尖沙咀、荃灣及銅鑼灣開分店,第4間分店亦有傳將在10月登陸中環,以後港島區返工的朋友想掃貨就更方便。近日受到新冠肺炎疫情影響,相信大家都少了外出吃飯,有時候肚餓又懶得煮,想食叮叮食物?今次就為大家搜羅Donki幾款即食急凍食物,一齊睇睇有咩推介啦!

驚安の殿堂荃灣店及銅鑼灣店都新增冷凍櫃區,出售多款日本直送的急凍食物,有CP值高的牛丼配料及各款日式小食,由午餐到下午茶都解決到,今次就推介其中7款,睇下邊款啱你~

 

1. SUKIYA即食牛丼配料 ($39.8)

すき家SUKIYA雖然已登陸香港一段時間,日前更於黃埔開設第二分店,不過仍有不少人排隊朝聖。唔想排隊的朋友就可以去DONKI買呢款SUKIYA牛丼配料,加熱一分多鐘,配飯或烏冬就食得,而且一包有3袋,平均每份只係$13左右,十分抵食!

 

2. 大學薯仔 — 拔絲地瓜 ($23.8)

這款拔絲蕃薯味道甘甜,可以在室溫自然解凍或加熱食,建議微波爐叮40秒-1分鐘才吃。一包有兩小盒裝,可以同家人或同事share,做下午茶一流!

 

3. 蕃薯批/蘋果批 ($36.8)

這款即食甜批有蘋果口味及蕃薯口味,雖然加熱後外皮比較腍,但勝在餡料飽滿,一包有4個,做早餐啱哂!

 

4. 魷魚天婦羅 ($41)

 

5. 吉列牛肉串 ($35)

 

6. 炸雞 ($22.8)

 

7. 菠菜玉子燒 ($32.8)

 

驚安的殿堂香港店其他零食推介:

 

睇埋日本Donki網站的杯麵銷量排行榜,大部分香港店都買得到,買嚟夜晚當宵夜就啱哂:

 

睇埋日本Donki網站的零食銷量排行榜,香港分店都買到:

圖片來源:Rakuten

【Donki必買】驚安的殿堂超市冷櫃區美食尋寶!香港店必買日本直送叮叮懶人即食包推介

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more