Home office即食恩物!韓國即食糙米飯/低卡豆腐 Tiramisu/100%天然排毒沙冰

發佈: 2020.10.30
文: 談允希

最近多了時間在家工作,有時也會不知道該吃什麼好。韓國人氣健康瘦身零食品牌Dashin新推出了三款產品,包括韓國即食糙米飯、低卡豆腐 Tiramisu及100%天然排毒沙冰,大家工作忙起上來也可以方便又健康地享受美食啦!


1. 韓國4 分鐘即食糙米飯

共有6 款口味,每包蛋白質含量更高逹 17g,而且糙米營養價值高,同時幫助促進腸道蠕動及控制血糖。Click入下圖睇各款口味:

2. 低卡豆腐 Tiramisu

採用 100% 無基因改造韓國大豆,比起傳統Tiramisu卡路里成分較低,包含更高蛋白質。加上苦澀的可可粉和被咖啡滲透的全麥麵粉餅底,輕營又健康。

3. 100%天然排毒沙冰

 共有7 款口味,以原材料直接研磨而成,蘊含豐富的膳食纖維,可作為代餐並帶來飽肚感,亦有助於清理腸胃。Click入下圖睇各款口味:

除了以上健康又好味的食品之外,同公司的Rankingdak亦有推出減肥人士最愛的即食雞胸肉,低卡之餘又好味,吃完都沒有罪惡感呢!

Dashin 健康瘦身零食

售賣點:HKTV Mall有售

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more