網購奶黃月餅DIY烘焙套裝直送上門 自家製冰皮/酥皮奶黃月餅 連材料模具食譜教學

發佈: 2020.08.19
文: 陸嘉敏

中秋節除了買坊間的月餅禮盒來應節或送禮,近年都有不少人喜歡自己烘焙,親手整月餅,食得更健康。臨近中秋節,網購平台KKday和Kylix Kitchen推出了奶黃月餅DIY烘焙套裝直送上門,有冰皮及酥皮奶黃月餅,套裝包齊全材料及影片教學,不但有多款圖案模具選擇,還包獨立包裝盒,送禮自用都得!

奶黃月餅DIY套裝有兩個月餅款式,分別是免焗的冰皮奶黃月餅和需要焗的酥皮奶黃月餅,套裝有齊食材及食譜教學,更貼心附上包裝盒,而且有多款特色月餅模可選,例如立體櫻花、玉兔、宮廷花型等等。

訂購詳情:>>按此<<

 

除了奶黃月餅外,網購平台KKday近期亦推出了一系列DIY烘焙套裝,包括卡通甜品烘焙DIY套裝、彩虹戚風蛋糕、手工蛋卷、雞蛋仔DIY套裝等,有齊材料及食譜教學,大家足不出戶都可以係屋企享受烘焙樂!

其中卡通甜品烘焙DIY套裝有曲奇或饅頭選擇,卡通人物造型非常可愛,有龍貓、櫻桃小丸子、角落生物等等,有興趣的朋友可以>>按此<<購買。

 

來源:KKday

 

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more