召喚榴槤粉絲!網購馬來西亞貓山王榴槤系列手信直送上門 貓山王蛋卷/貓山王夾心黑朱古力/榴蓮白咖啡/榴蓮餅

發佈: 2020.08.28
文: 陸嘉敏

嘗琉珍最新推出了榴槤系列產品,選用來自馬來西亞彭亨的D197貓山王榴槤,肉厚核細,甜度高入口好creamy,而且榴槤味非常濃郁,榴槤系列更有禮盒包裝,有齊5款不同零食,包括蛋卷、餅乾、黑朱古力等,現於網購平台KKday就買到,而且連運費支送上門,鐘意食榴槤的朋友不要錯過啦!

榴槤系列禮盒有5款不同的產品,其中貓山王榴槤餅和蛋卷,注入了貓山王榴槤餡,味道香濃。體型較細,適合各位榴槤控在工作時或家中都可方便地隨時享用!

貓山王夾心黑朱古力內有榴槤餡,味道是香中帶甘;而黑巧克力口感就像是充滿著榴槤味道的Tiramisu,味道十分濃郁。還有貓山王榴蓮白咖啡,採用天然樹上熟的 D197老樹貓山王,乾製後磨粉融入咖啡中,口腔慢慢滲出榴槤果香,咖啡控可以一試!

 

訂購詳情:>>按此<<

 

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓


↓【限時搶⚡】Mrs. Fields Cookies夾心軟曲奇!↓

↓ 香脆鬆軟的曲奇外層!/ 回味無窮的滋味豐富內餡!↓

more