香港7款打卡聖誕蛋糕甜品推薦 朱古力樹頭蛋糕/抹茶聖誕樹/焙茶/冧酒

發佈: 2020.12.12
文: 李欣怡

不一定生日先可以食蛋糕!聖誕節這個甜蜜的節日,食完聖誕大餐、聖誕自助餐又或是外賣到會,總要有一個應節甜品作結。今次就為大家推薦7間打卡聖誕蛋糕,有經典樹頭蛋糕、聖誕樹造型等,而且還有人氣焙茶、抹茶、朱古力等不同口味選擇,一齊睇睇有咩聖誕蛋糕推介啦!

1. 屋子製作

屋子咖啡的副品牌屋子製作uchimade最近就推出聖誕系列蛋糕,以大自然為主題。雪地小團圓千層塔在紅桑子千層蛋糕上再放上香甜士多啤梨​;樹之鄉蛋糕以朱古力戚風蛋糕包裹著士多啤梨​;抹茶小山慕絲蛋糕​則是以抹茶蛋糕配上朱古力餅底。除了3款原個蛋糕外,更有迷你鹽烤富士山蛋糕​,按下圖睇價錢:

屋子製作uchimade

訂購網站:uchi.hk

價錢:$290-$530

門市自取:馬鞍山烏溪沙路8號迎海薈地下4A舖

送貨服務 (提前3天預約)
送貨時間:中午12時至晚上9時
運費:$150 (九龍及新界;除屯門元朗)/$200 (屯門、元朗及港島區)

*需於一星期前預訂

 

2. Jovial Patissier

這間IG網店今個聖誕推出焙茶花圈蛋糕,選用靜岡縣產混合京都宇治產的焙茶粉,以焙茶曲奇作底層,配上焙茶及黑朱古力雙重mascarpone忌廉夾心,焙茶戚風蛋糕中加入海鹽焦糖醬,焙茶控必試!

Jovial Patissier

WhatsApp訂購:66294155

查詢:IG@JOVIAL PATISSIER

 

3. Arte by Padaria

這間在君蘭餅店寄賣的蛋糕網店最近聖誕推出兩款打卡蛋糕,朱古力樹幹蛋糕切開湧出流心朱古力醬及酒漬黑櫻桃;DIY聖誕樹以紅絲絨蛋糕及雲呢拿忌廉芝士夾層配上白朱古力。按下圖睇價錢:

Arte by Padaria

訂購網站:artebypadaria.com

價錢:$558-$574

送貨服務運費:$100-$180

*需提前1天預訂

*君蘭門市請到官網查閱

 

4. relive & cakes studio

人氣IG網店relive studio聖誕節推出以聖誕花圈為靈感的La Guirlande,開心果泡芙酥皮配上士多啤梨,再加入開心果醬及士多啤徐卡士達醬夾心。另外亦有Merry Everything Box節日限定蛋糕禮盒,可選朱古力肉桂及栗子抹茶口味。按下圖睇價錢:

relive & cakes studio

訂購網站:relive.hk

價錢:$85-$790

門市自取:荔枝角香港工業中心A座11樓A9-1室

送貨服務運費:$200-$570

*需提前5天預訂

 

5. Fifty Cake

藝術蛋糕店Fifty Cake今個聖誕推出兩款節日限定蛋糕,Snow Peak聖誕樹蛋糕有11款口味選擇,包括人氣雲呢嗱Oreo、抹茶焙茶、伯爵茶海鹽焦糖及朱古力冧酒等;Christmas BonBon則以牛油曲奇包裹著薑餅Biscoff或Baileys ganache忌廉,再配上聖誕裝飾。按下圖睇價錢:

Fifty Cake

訂購網站:FIFTY CAKE

價錢:$568-$1288

門市自取:觀塘成業街19-21號成業工業大廈13樓7室

送貨服務運費:$110-$500

*需提前7天預訂

 

6. sift desserts

sift desserts聖誕就推出了一系列節日甜品,除了有不同造型的cupcake及迷你蛋糕外,亦有3款原個蛋糕選擇。樹頭蛋糕以馴鹿造型配上朱古力夾心及橙皮果醬,另外有焦糖蘋果聖誕帽及朱古力聖誕樹。按下圖睇價錢:

sift desserts

訂購網站:Order Online | sift desserts

價錢:$450

運費:$90-$560 (最低消費$800)

*需提前3日預訂

*門市地址請參考官網

 

7. The Bakerism

主打水果忌廉蛋糕的The Bakerism今個聖誕就推出3款節日限定蛋糕,除了有栗子朱古力口味的招牌Shortcake外,今次更特意推出兩款聖誕樹蛋糕,有抹茶及蜂蜜海鹽焦糖口味,抹茶控同甜食控必試!按下圖睇價錢:

The Bakerism

訂購網址:THE BAKERISM

供應日期:2020年12月10日至2021年1月10日

價錢:$500-$790

門市自取:長沙灣道883號億利工業中心10樓5室

送貨服務運費:$100(九龍)/$160(港島)/$140(新界除屯門元朗區)/$170(屯門及元朗區)/$250(東涌)

*需於一星期前預訂

*每日限量,請查閱供應時間表

 

圖片來源:IG@UCHI MADE 屋子製作IG@JOVIAL PATISSIERIG@Arte by PadariaIG@relive & cakes studioIG@FIFTY CAKE | Cakes & SweetsIG@sift dessertsIG@The Bakerism

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more