6款$300以下聖誕禮物推薦!女生閨密交換聖誕禮物之選:創意實用廚具/天然蜂蜜茶/紅酒香料包

發佈: 2020.12.18
文: 李欣怡

還有一星期就到聖誕節,今年2020疫情嚴峻,聖誕未能外出慶祝,不妨同閨密交換聖誕禮物!今次為大家精選6大女生聖誕禮物,有可愛實用廚具家品、養生茶包、天然蜂蜜茶,用來送給女朋友一個小驚喜或女生們自己交換禮物都十分適合,在pinkoi網店以$300 budget就買到,一齊睇睇有咩推介喇!

 

1. 四季玻璃杯/調味罐

泰國品牌QUALY的廚具家品以自然為主題,如四季玻璃杯、動物調味罐,每款都十分可愛,實用之餘又可當擺設放在家中,用來當聖誕禮物送給女生就最適合不過!按下圖睇款式及價錢:

網上訂購:pinkoi設計館—QUALY

 

2. 手工酒瓶擺設

這個台灣品牌Flat Wine Bottle Art以酒瓶製作不同擺設,環保又有藝術感,有酒瓶燈、掛鐘、吊飾,而且全部都是手工燒製,每一個都獨一無二,用來送給愛酒之人就啱哂!按下圖睇款式及價錢:

網上訂購:pinkoi設計館—Flat Wine Bottle Art 瓶瓶禮

 

3. 蜂蜜茶套裝

來自台灣彰化的蜂盒子採用自家生產的蜂蜜製作不同蜂產品,有龍眼蜜、荔枝蜜等不同選擇,禮盒配上蜂蜜醋。另外更有DIY禮盒,附有不同口味蜂蜜,可以自己調製適合個人口味的蜜茶。按下圖睇款式及價錢:

網上訂購:pinkoi設計館—蜂盒子Honey Box

 

4. 創意造型廚具

來自以色列的OTOTO經常推出不同創意廚具,如蘑菇漏斗、水波蛋小島煮蛋器,每款都造型可愛,放在廚房添一點玩味,適合用來送給愛下廚的女生!按下圖睇款式及價錢:

網上訂購:pinkoi設計館—OTOTO

 

5. 紅酒香料包

台北花草茶品牌小草作以香草、水果等為基底,材料天然無添加,除了一般養生茶飲及及花茶果茶茶包外,冬日不妨試試紅酒香料包,以紅酒煮製香料包,熱香料酒(mulled wine)暖笠笠又有聖誕氣氛!按下圖睇款式及價錢:

網上訂購:pinkoi設計館—小草 作 Grassphere

 

6. 茶具福袋

台灣陶瓷品牌哲選有多款精美茶具,用來送給愛品茶的朋友就最啱!除了有不同設計造型的茶具外,還有茶包泡茶杯禮盒、旅行茶具組,聖誕節更特別推出歲末年終福袋。按下圖睇款式及價錢:

網上訂購:pinkoi設計館—哲選

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more