日本神戶朱古力名店Goncharoff聯乘Melody推情人節限定禮盒 可愛Melody造型朱古力+雜錦口味+精美包裝

發佈: 2021.01.22
文: 陸嘉敏

日本神戶朱古力名店Goncharoff成立逾百年,最初以俄羅斯宮廷點心職人Makar Goncharoff所製作的將餅乾、牛軋糖包住朱古力的點心而廣為人知,現在已成為日本知名朱古力品牌。今年情人節再度與Sanrio合作,將人氣角色Melody融入朱古力中,造型和包裝都非常精緻,送禮一流,尤其是送給Melody粉絲。現在香港都買到啦,趁住情人節日送給另一半啦!

1. Goncharoff X Melody 情人節朱古力鐵盒裝

Goncharoff再度與Sanrio合作,將人氣角色Melody融入香濃的朱古力中,這款禮盒共有十件朱古力,富有Melody特色,還有Melody的勁敵 — Kuromi朱古力,造型可愛。品牌亦特別採用印有Melody圖案的長鐵盒,大家清洗後還可用作筆盒或收納盒,精美又實用!

價錢:$82

訂購網站:按此

 

2. Goncharoff X Melody 朱古力雜錦禮盒

這款禮盒有九有不同口味,有Melody大頭造型的朱古力,還有心形、玫瑰花朱古力,好精緻,真係會唔捨得食呢~禮盒仲會附送Melody紙袋。

價錢:$112

訂購網站:按此

 

3. Goncharoff X Melody 造型朱古力禮盒

這款禮盒有五件不同口味、不同顏色的Melody造型朱古力,件件可愛指數爆燈而充滿驚喜,就算收禮者不是粉絲都一定會忍唔住「心心眼」!禮盒亦會附送特製Melody紙袋。

價錢:$59

訂購網站:按此

 

來源:遊牧雜貨

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more