情人節送禮推介!5款日本直送限定朱古力禮盒 可愛Miffy造型朱古力連精美禮盒包裝

發佈: 2021.01.29
文: 陸嘉敏

情人節將至,大家準備好禮物送給另一半未呢?日本神戶朱古力名店Morozoff聯乘Miffy聯手推出情人節限定朱古力,將Miffy的特點融入每一件朱古力中。造型和包裝都非常精緻,送禮一流。現在香港都買到啦,趁住情人節日送給另一半啦!

 

1.Morozoff X Miffy 造型朱古力

這款十三件裝特別之處是以可愛的Miffy剪影造型做禮盒,裡面有各種口味、不同形狀的朱古力,必有一款合您和伴侶的心意,而且還附送可愛特製Miffy紙袋!

價錢:$112

訂購網站:按此

 

2.Morozoff X Miffy 朱古力書本盒子

這款十五件裝以圖畫書造型做禮盒,一打開禮盒就見到五顏六色的Miffy大頭朱古力,朱古力款式更多,精美到唔捨得食呢~

價錢:$92

訂購網站:按此

 

3.Morozoff X Miffy 情人節朱古力連化妝袋

八件裝裡面有不同口味、不同顏色的Miffy造型朱古力,包括特濃牛奶、白朱古力和草莓朱古力等,再配上Miffy可愛化妝袋,是送給女朋友最實用又貼心的禮物!

價錢:$142

訂購網站:按此

 

4.Morozoff X Miffy 情人節朱古力連小銀包

五件裝裡面有不同口味、不同顏色的Miffy造型朱古力,包括特濃牛奶、白朱古力和草莓朱古力等口味,再配上Miffy夜空小銀包,甜蜜又實用!

價錢:$102

訂購網站:按此

 

5.Morozoff X Miffy 情人節朱古力鐵盒裝

印有Miffy準備外出圖案的小鐵盒內有四件裝朱古力,鐵盒清洗後還可以放置小飾物或作其他用途!

價錢:$59

訂購網站:按此

 

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

來源:遊牧雜貨

 

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more