日本「神戶風月堂」推出期間限定角落生物法蘭酥禮盒 雲呢拿/朱古力/士多啤梨忌廉口味

發佈: 2021.02.25
文: 陸嘉敏

有過百年歷史的日本知名手信店「神戶風月堂」,推出的點心法蘭酥一向大受旅客歡迎。法蘭酥是將小麥粉、砂糖、牛奶、忌廉等製作洋菓子的材料,以和式點心仙貝的烤製技術烘烤成薄脆餅乾的質地,再將忌廉夾在中間的點心。最近更聯乘角落生物推出限定禮盒,外型非常可愛,香港都可以買到,鐘意角落生物的朋友千奇唔好錯過啦!

這款角落生物限定版一盒有六件法蘭酥,外層是薄脆口感的餅乾,中間分別夾住雲呢拿、朱古力及士多啤梨忌廉內餡,入口香脆,甜而不膩。法蘭酥用印上角落生物的小鐵盒裝載,共有三款圖案,鐵盒可愛又實用!

神戶風月堂 角落生物法蘭酥(三盒裝)

價錢:$178

訂購網站:按此

 

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

來源:遊牧雜貨

 

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more