Fortnum & Mason春日蜂蜜系列 自行養蜂採蜜!原塊蜂蜜/蜂蜜茶/蜂蜜伯爵茶曲奇/麥盧卡蜂蜜

發佈: 2021.03.03
文: 李欣怡

Fortnum & Mason登陸香港已有1年,位於尖沙咀的香港店除了有餐廳外,更設零售部販賣各款招牌茶品及曲奇。最近Fortnum's就帶來全新蜂蜜系列,由Fortnum's自行養蜂採蜜,有興趣的朋友可到Fortnum&Mason選購。

Fortnum & Mason在倫敦有5間分店安裝了天台養蜂箱,自行採集蜂蜜,另外亦提供有來自世界各地不同種類的蜂蜜。最近Fortnum's將蜂蜜系列帶來香港,除了有多款蜂蜜外,更有蜂蜜茶、曲奇及各款禮盒禮籃選擇。按下圖睇款式及價錢:

而Fortnum 181亦會同步推出蜂蜜甜品酒及蜂蜜蛋糕,甜品控不能錯過!

Fortnum & Mason

地址:九龍尖沙咀梳士巴利道18號K11 Atelier 022號舖

營業時間:早上11時至晚上10時

電話:39168100

【蜂蜜推薦】Fortnum & Mason春日蜂蜜系列 自行養蜂採蜜!原塊蜂蜜/蜂蜜茶/蜂蜜伯爵茶曲奇/麥盧卡蜂蜜

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more