日本丹生堂迷你可愛卡通造型朱古力 Hello Kitty抹茶朱古力/布甸狗/蛋黃哥朱古力

發佈: 2021.04.01
文: 陸嘉敏

日本丹生堂推出多款迷你卡通造型的朱古力,有布甸狗、Hello Kitty、蛋黃哥等人氣卡通,外型可愛趣緻;朱古力細細粒,而且獨立包裝,衛生又方便,一盒的份量也不少,很適合一大班朋友一齊分享!宜家香港都可以買到啦,粉絲記得要入手呀~

 

布甸狗布甸朱古力(一盒五十粒)

每粒布甸朱古力由濃郁甜美的白朱古力製成,布甸狗造型很可愛,是品牌人氣長期名列三甲!忠粉會唔捨得食呢~

價錢:$138

訂購網站:按此

 

Hello Kitty 抹茶朱古力(一盒五十粒)

經典的Hello Kitty朱古力推出新口味,在白朱古力中加入抹茶粉,吃起來帶有陣陣茶香。

價錢:$138

訂購網站:按此

 

蛋黃哥雞蛋朱古力(一盒八十粒)

除了sanrio人氣卡通,蛋黃哥朱古力亦會登場!每粒朱古力是煎蛋造型,相當趣緻,仔細一看每粒也有不同的包裝圖案,蓋子背面還印著幸運籤,包裝設計很有心思呢!

價錢:$138

訂購網站:按此

 

 

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

來源:遊牧雜貨

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more