香港首現 袋裝瓦煲奶茶

發佈: 2021.04.27
文: U Magazine

text│Vera

瓦煲奶茶,供應嘅餐廳唔多,但有奶茶師傅捉緊近日樽仔奶茶潮流,推出袋裝瓦煲奶茶。奶茶師 King Sir 90 年代開茶餐廳,沖開舊式風格奶茶。他說瓦煲奶茶是 60 年代產品,風格是奶茶味較有勁、也重茶味,他愛用瓦煲煮茶膽,因為瓦煲傳熱慢,可以加長煮茶及焗茶時間,原理好似阿媽煲老火湯,慢火逼出材料味道。跟坊間用不銹鋼壺煮茶比,瓦煲煮茶膽要多 1 倍時間,大約要 30-35 分鐘,茶味的確幽香味濃,煮出來的茶也呈深沉琥珀色。

混合了立頓、錦興、福中粗、福幼及四好 5 種茶葉,分別取其回甘、茶味、茶香,因為茶膽比坊間的濃,選用全脂奶來沖泡,淡奶的甜香與乳脂,令奶茶滑溜帶甜,茶味奶味平衡。現供傳統口味、他首創的鐵觀音味及走甜 3 款,最正係配方既可熱又可凍飲,奶茶精可以試埋呢款。

【info】

孤嗎café

地址:觀塘興業街 19 號明生工業大廈 8 樓前座

備註:深水埗 SelfChef 優質凍肉專門店、科學園、馬鞍山及荃灣 WM Cafe & Bar、美孚日嚐時光及屯門一耕等亦有售,詳細地點可於「瓦煲奶茶」fb 查詢

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more