直送上門散水餅5大推介!拿破崙小蛋糕/85%朱古力蛋糕/人氣日東卷蛋

發佈: 2021.05.05

【散水餅推介】最近想辭職或者已經辭職的朋友仔,除了要找新工作之外,派散水餅都是很重要的一環。以下集合了5大散水餅甜品,包括有人氣日東卷蛋、拿破崙小蛋糕、85%朱古力蛋糕、達克瓦茲、手工雪糕等等,各款甜品除了賣相精緻又好味之外,更重要是有直送上門服務,方便大家在公司直接派散水餅!

1. SUGAR BROTHER

這間主打字母造型的拿破崙蛋糕專門店,店舖的拿破崙用上3塊酥皮,總共有幾百層千層酥,食落超酥脆又充滿牛油香。除了字母造型拿破崙蛋糕之外,店舖更提供散裝拿破崙小蛋糕,細細件好精緻,做散水餅一流!

詳情+價錢:>>>5星酒店師傅主理!精美字母造型拿破崙蛋糕店 易切唔會散/口感酥脆又充滿牛油香<<<

 

2. The 404 Bakery

網店將兩款歐美蛋糕引入香港,包括有招牌里斯本朱古力蛋糕 (Lisbon Chocolate Cake)及長條形的Gâteau au Chocolat,兩款蛋糕用料都超豐富,特別是Lisbon朱古力蛋糕更用了4款不同濃度的法國Valrhona朱古力製造,食落朱古力味特別濃郁!

詳情+價錢:>>>濃度達85%!試食網店招牌里斯本朱古力蛋糕 用4款法國名牌朱古力製造/口感超Creamy<<<

 

3. 日東卷蛋

近期最hit的甜品一定要數日本直送的日東卷蛋!日東卷蛋(JG roll cake)有多款口味選擇,在香港掀起搶購潮,不少店家一入現貨就短時間售罄。唔知邊度買到日東卷蛋?今次就為大家搜羅各間出售日東卷蛋的網店,想食的朋友不用一間間慢慢搵啦!

詳情+價錢:>>>日東卷蛋邊度買?日本直送大熱甜品Donki/網店有售現貨<<<

 

4. Lovever Patisserie

講到法式甜品,除了有馬卡龍、可麗餅、焦糖燉蛋之外,亦有同樣好特別又精緻的達克瓦茲!達克瓦茲是17世紀法國宮廷經典點心,而香港這間達克瓦茲專門店由法國藍帶甜品師傅主理,提供超過10款達克瓦茲口味,包括有小山園抹茶麻糬口味、焦糖奶油口味、台灣鳳梨口味等等。

詳情+價錢:>>>可送上門!藍帶師傅主理法式甜品店 超過10款達克瓦茲/流心可麗露/瑪德蓮<<<

 

5. Cocoberry ice cream

港自家品牌手工雪糕Cocoberry ice cream 推出期間限定散水「雪糕,說 Go」,外盒由自家設計師及老闆設計,盒面印有一句「有緣再見」。散水雪糕每盒有6張自家設計心意卡,而且可以自選雪糕口味,人氣口味包括豆腐,奶茶、薄荷曲奇等等,辭職派散水餅的朋友可以留意!

詳情+價錢:>>>香港自家品牌手工雪糕 Cocoberry ice cream 推出期間限定散水雪糕 「雪糕,說 Go!」<<<

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more