宅在家燒肉 $169 一人前外賣套餐

發佈: 2021.05.27
文: U Magazine

text│潘小熊 photo│May

如果你屋企有「搬爐」,張羅靚肉就可以宅在家燒肉。這間燒肉店有市場罕見的一人前分量的外賣燒肉套餐,169 元就食到,而且肉量其實不止一人前,計落仲平過喺 MK 食港式燒肉放題。

3 種套餐適合不同愛好者,每個一人餐包括多款肉類部位的拼盤及蔬菜沙律等食材。餐廳一向以抵吃的澳洲牛為主,外賣套餐也是選用店內最受歡迎的澳洲牛及美牛。A 餐為牛魔王而設,肉類拼盤有 5 款牛肉,每款 4 件,以一人之力絕對飽到上心口,仲未計套餐都包的前菜 2 款、沙律、野菜、溫泉蛋拌飯及汽水,輕輕鬆鬆將燒肉大餐搬回家。套餐 B 則有肉有海鮮,肉類有牛舌、牛肋肉、豬肉及雞肉外,更有海鮮拼盤,包括虎蝦、鹽燒帆立貝、北海道牛油燒帶子及原隻魷魚仔,種類豐富。

大大食的記者真心推套餐 C ,非常適合開派對,食物種類係 3 個套餐中最豐富,單是肉類拼盤有 7 種肉類,包括上級牛肋肉、牛仔骨、牛肋肉、豬頸肉、豚腩肉、雞肉及牛舌,另外更有燒物拼盤,有雞軟骨串、腸仔、番薯仔、菠蘿及枝豆,食物種類最多,幾個朋友在家開 party,食完飽到喪。

【info】

燒肉の牛太・本陣

地址:觀塘觀塘道 418 號創紀之城五期 APM 4 樓 23 號舖

電話:2172 6322

營業時間:12nn - 10pm

備註:外賣套餐全天供應,不設加一

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more