人氣立體榴槤蛋糕推介2021 貓山王迷你蛋糕杯/D24榴槤果肉忌廉/榴槤撻

發佈: 2021.06.07

夏天又到榴槤當造季節,坊間有不少榴槤甜品,今次就跟大家介紹人氣立體蛋糕店Ooilicious,小店招牌立體榴槤蛋糕十分受歡迎,皆因榴槤蛋糕像真度相當高,單看外表真的可以以假亂真,當生日蛋糕亦不錯。如果怕太大個的話,亦有迷你榴槤蛋糕杯選擇,外形同樣精緻,喜歡吃榴槤蛋糕的朋友就可以!

Ooilicious蛋糕店推出不同款式的生日蛋糕,並由來自馬來西亞華僑酒店前餅廚主理,其中最具人氣莫過於它們的立體貓山王榴槤蛋糕。3D榴槤蛋糕分別有原個及開殼2個款式選擇,蛋糕表面有滿滿的榴槤釘,外形像真度極高。榴槤蛋糕選用馬來西亞無核貓山王果肉製作,大家更可選擇貓山王忌廉,這樣每一啖都吃到非常濃郁的榴槤味,真的相當足料呢!

如果想「獨食」的話,亦可選擇貓山王BB蛋糕杯,用來作散水餅亦是不錯的選擇。迷你榴槤蛋糕杯內藏海綿蛋糕粒粒,以及貓山王果肉與D24果肉忌廉,而面層則有貓山王全肉無核純果肉,味道不輸立體榴槤蛋糕呢!

除此之外,小店亦有推出「Double臭臭貓山王撻」及「臭臭貓士撻」2款凍撻選擇,前者用上貓山王慕絲及貓山王純果肉,而臭臭貓士撻除了有貓山王純果肉之外面層火炙芝士,芝士控亦值得一試。除了以上榴槤甜品外,小店亦有其實榴槤蛋糕選擇,有興趣的朋友就可以試試啦!

Ooilicious 立體榴槤蛋糕

購買方法:IG@Ooilicious/Whatsapp:65777767

價錢:

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 清爽蘋果味、濃厚白桃味 / 有助維持腸道及皮膚健康!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more