日本直送牛角芝麻紫菜飯素開箱 屋企輕鬆自家製牛角飯 懶人恩物!

發佈: 2021.09.17
文: 黃詠恩

愛食牛角燒肉的朋友注意!香港網購可買到日本牛角推出的芝麻紫菜飯素,選用韓國紫菜並以芝麻魷魚橄欖油炒,帶出紫菜香氣與芝麻油的清香。牛角紫菜碎飯素即開即食好方便,在家都可簡單自製牛角燒肉店必食的牛角飯~想知牛角紫菜飯素邊度買就要留意下文啦!

牛角紫菜飯素($20/20g)

訂購網站:按此

牛角芝麻紫菜飯素香口惹味,在白飯上灑滿紫菜即可輕鬆完成牛角飯這款懶人料理~牛角紫菜飯素亦可配魚生飯或拉麵等,充滿日式風味。

喜歡食牛角飯的朋友可以買包牛角紫菜飯素,以後除了去燒肉店外,在屋企都可自家製牛角飯,想落幾多紫菜就落幾多!

<< 提醒各位購買前留意訂購平台的使用條款及細則,一切以訂購平台公佈的價錢為準。數量有限,售完即止;所有條款細則更新至文章發佈日期,訂購平台保留更改權利,U Lifestyle 概不負責。>>

部分圖片來源:遊牧雜貨

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more