鬆餅網店Holy Bake期間限定店登陸尖沙咀! 試食流心芝麻湯丸餡/天仁茗茶烏龍茶珍珠奶蓋/流心抹茶/薑醋味鬆餅Scones

發佈: 2021.09.30
文: 黃雪晴

人氣鬆餅IG網店「Holy Bake」在尖沙咀海港城新開Pop-up Store期間限定店。小店主打流心芝麻湯圓餡天仁茗茶烏龍茶珍珠奶蓋檸檬茶薑醋味鬆餅,另有流心抹茶伯爵茶朱古力味等Scones。甜品控不妨買來做下午茶點或散水餅~吃貨別錯過下文的試食報告呀!

Click圖睇有咩口味:

Click圖睇Menu+加熱方法:

期間限定:天仁茗茶烏龍茶珍珠奶蓋鬆餅($45)是人氣熱賣口味,非常搶手。 鬆餅用上天仁茗茶的凍頂烏龍茶,配黑糖珍珠和芝士奶蓋,帶陣陣茶香,多重層次~不過珍珠似乎未煮得熟透,部分咬落有點硬。

期間限定:流心芝麻湯丸鬆餅($45)外層微脆,內有軟糯湯丸餡,還有流心芝麻餡,口感豐富,不過鬆餅偏乾和碎身。

期間限定:維他檸檬茶鬆餅($45)鬆餅面層放了檸檬茶寒天作點綴,加入維他錫蘭檸檬茶和新鮮檸檬汁,茶香清新,略嫌鬆餅口感較乾。| 薑醋味鬆餅($36)以八珍甜醋製作,鬆餅加入薑絲,薑味唔會太辣或嗆口,味道配搭創新,值得一試有驚喜!

積及Club朱古力流心橙鬆餅($38)帶濃郁朱古力和橙香,可食到粒粒果肉和橙味果醬,口感濕潤,適合嗜甜的朋友。

流心抹茶鬆餅($38)加熱食抹茶醬流心會更明顯,茶味香濃,回甘不澀。

伯爵紅茶鬆餅($34)散發陣陣清幽伯爵茶香,質感偏厚實,Scones可另配自家製海鹽伯爵紅茶醬($15),茶味更濃厚。| 邪惡朱古力鬆餅($36)選用法國Valrhona朱古力,足料加入大量朱古力粒,可可味特濃不甜膩。

鬆餅還可加配英國Rodda’s Clotted Cream自家製草莓果醬($30),下午茶歎杯茶,食件Scones也不錯呢~

Holy Bake

尖沙咀海港城Pop-up 期間限定店
地址:尖沙咀海港城海運大廈3樓Kiosk K
營業時間:11:00 – 20:00
開放日期:2021年9月1日 - 2021年11月30日

WhatsApp查詢及訂購:9187 9001
IG專頁:holybakehk

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more