抵價實惠的Meadows商品現已登陸各大超市! 松露味薯片/芝士漢堡包味V切薯片/澳洲新鮮牛奶/意大利意粉/肉醬意粉醬

發佈: 2022.07.29
文: 簡思倫

Meadows致力引入來自世界各地的優質產品,當中包括新鮮食材、零食、糧油雜貨及家居清潔用品等,全部商品都又高質又抵價,全方位細心看顧不同客群的日常需要。Meadows一系列產品現已登陸各大超市,大家不妨試試啦!

喜愛下廚的朋友更可選購 Meadows 一系列簡易烹調食材,如以 100%意大利番茄製成的肉醬意粉醬($22/670 克)配合口感煙韌的意大利意粉($11/500克)及泰國製造並以可持續捕獲的魚類製成之獲獎礦泉水浸吞拿魚塊($18/185克)等,於家中亦能享受優質而性價比高之美饌。

品牌近年亦引入了種類更多、價廉質優及實用性強的 Meadows Home 家居日用品系列,包括方便耐用的超密實拉鏈袋($29/40個)、由皮膚科醫生測試的 Softpack Tissue 面紙($23/5包裝)及有效消滅 99.9%細菌的納米衣物洗護系列($18-43),產品多元化同時價錢實惠相宜,絕對不容錯過。

早餐系列推介3 款澳洲製造的燕麥片($19/800克),包括即食燕麥片、快熟燕麥片及 原粒燕麥片,可以有效降低膽固醇及補充營養。配合澳洲新鮮牛奶($19/1公升),不論是加入其他食物之中或普通飲用,都可以為身體帶來各種好處,令骨骼及心血管更健康。

滋味零食推介松露味薯片($5.9/60克),被譽為「餐桌上的鑽石」的黑松露,融入港人最愛的香脆薯片中,香氣濃郁;紐約式芝士漢堡包味V切薯片($5.9/60克),厚身脆口,芝士味香濃,充滿美式風情,多重一試難忘;BBQ 薯條($13.9/20克 x 5包)惹味鬆脆,若配上冰凍飲品:竹庶茅根($4.5/500亳升)羅漢果($4.5/500亳升)椰子水,絕對是炎夏最 Chill 的紓壓享受!

Meadows商品

售賣點:惠康超級市場、Market Place、Market Place by Jasons、3hreesity、Jasons ichiba、Oliver’s 及 The Delicatessen

同場加映:Nespresso全新Vertuo系列咖啡機登陸香港! 首創條碼識別技術/33款全新咖啡口味/5種杯量選擇

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more