網店人氣雪山麻糬忌廉包!酥脆曲奇皮+爆餡忌廉+煙韌麻糬/Tiramisu/抹茶/曲奇/花生口味

發佈: 2022.09.23
文: 莫甄兒

召喚甜品控!網店「Baos.hk」推出的雪山麻糬忌廉包人氣爆燈,一次過可以試到酥脆菠蘿皮、煙韌麻糬和爆餡忌廉,超邪惡!有皇牌Tiramisu、抹茶、曲奇、花生及限定芝麻口味等,好適合買來和朋友分享~而且小店目前在太古廣場開設了Pop-up店,甜食控們就不要錯過啦!

同場加映:全新Rasonic冷熱水機!1秒即出冷熱水 13段溫度調節/日系純白簡約風/直接換瓶裝水

雪山包每日新鮮製成,以保證包身口感。雪山包由曲奇菠蘿皮、煙韌麻糬和爆餡忌廉組成,而且每款口味都會配有一枝滴管,賣相可愛之餘亦令味道更濃郁。雪山包每星期會限量發售,有興趣的朋友記得留意店家網站或Instagram更新,又或者到Pop-up店購買。

推薦Tiramissyyou($42),外型像是可愛小蘑菇,中間是滿滿mascarpone cream和牛奶麻糬,滴管中的是焦糖泡沫咖啡shot,好像在食真的Tiramisu。Cookies & Dreams($42)是不敗的Oreo口味,再加上白朱古力ganache,好邪惡!

Matcha Me($42)是經典口味,抹茶味濃郁甘香,凍食更會有雪糕口感!Tarofic Purple($42)鋪上一層紫薯菠蘿皮,中間是自家製芋泥,香芋忌廉和麻糬,夠曬豐富。

鹹味的Shrimply the Best($42)和EGGciting Breakfast($42)好創新,有著奶醬多口味的Nuts About You($42)非常吸引!

除了雪山包,小店也有迷你蛋撻($28),分別有原味、朱古力布甸和鹹味肉鬆口味,買來做散水餅都不錯呢~

Baos.hk由即日起至9月30日在金鐘太古廣場有Pop-up店,而且限定發售芝麻雪山包($28),芝麻忌廉濃滑細膩,值得一試!

Baos.hk

網站:按此

Pop-up地址:金鐘太古廣場L1(Muji旁)

Pop-up營業時間:星期一至日11:30-19:00(每日限量發售,售完即止)

Instagram:baos.hk

 

圖片來源:IG@hkfoodelicious FB@BAOs

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more