貴氣媽媽 話題公館歎茶

發佈: 2014.05.08
文:

「卅二公館」(Mott 32)由Ball 后薛芷倫投資,早前蘇永康、葉童、余安安、琦琦及熊黛林已率先捧場,星光熠熠。選址中環渣打銀行大廈地庫,佔地更超過 7,500 平方呎,還設半開放式廚房,有如直播 Cooking Show,用超過 2,000 萬打造,放眼盡是古董!名媛才俊等都來朝拜。

餐廳幕後班底同樣強勁,請來曾任「滿福樓」副總廚的馮師傅掌勺,點心與中菜都用世界級的靚料,如西班牙黑毛豬、日本鹿兒島黑豚、法國走地雞等,除不賣魚翅外,更選用屬可持續海鮮的南澳龍蝦、紐西蘭帶子等。

卅二公館貴為頂級食府收費自然不低,所以精明點,母親節不妨帶媽媽來歎茶。主餐牌全日供應,以粵菜為主,點心約有 20 多款,傳統款式換上靚料,味道賣相都升級,像南澳帶子燒賣、蟹肉魚子醬小籠包、澳洲和牛千絲酥、黑毛豬叉燒包及龍蝦餃等。不可不試的,還有限量供應的西班牙黑毛豬叉燒,以豬後頸肉炮製,更鬆化甘香,貴氣媽媽一定鍾意。

南澳帶子燒賣 $85
這裏連燒賣都有 3 款,這款用上鮮甜帶子配豬肉,質感爽滑。

蟹肉魚子醬小籠包 $95/4件
將豬肉跟蟹肉混合做餡料,份外鮮甜,還以魚子醬點綴,矜貴又鹹香。

蜜汁頂級西班牙黑毛豬叉燒 $295
用上 Iberico 黑毛豬的後頸肉炮製,鬆化甘香富肉汁,卻不會過膩。每天限量供應,一碟難求。

澳洲和牛千絲酥 $70
酥點手工精細,以用黑椒汁煮過的澳洲和牛做餡,濃郁滋味。

生煎韭菜粿 $55
煎得外皮香脆,內裏有蝦及韭菜作餡,惹味!

陳年黑醋雲耳海蜇頭 $180
清新開胃的小碟,醋香馥郁不嗆鼻,雲耳青瓜海蜇頭,恰如其份的爽脆。

餐廳布置華麗,用上 2,000 萬打造,富紐約工業味但又不失華麗,單是大廳,已令人眼前一亮。設多間貴賓房,私隱度高;這房間就以毛筆作裝飾,富中國色彩。

孝順女兒 Mega
「媽媽開花店,每逢母親節都會好忙,慶祝活動都係一家人食餐飯,有試過送花畀媽媽,佢好開心。」

花店 Tiffany Flowers 老闆 Tiffany
「母親節通常比較忙,要等收工先去食飯,不過,兩個女都好乖,經常氹我開心,節日點過都無所謂啦。如果係飲茶,呢間中菜廳好靚,點心好味得來唔油膩,啱晒我哋幾母女口胃。」

卅二公館_
地址:中環德輔道中 4-4A 號渣打銀行大廈地庫
電話:2885 8688

(原文摘自《U Magazine》文:Pam、Sieg、圖:Jay、Nova、Paul、Sky)

more