6 Must Know about 抹茶名店中村藤吉!

發佈: 2015.05.07
文:

Q︰究竟中村藤吉有幾勁?
A︰其本店早於百幾年前(1854年)已經在京都成立,現時在日本共有 5 間分店,歷史超悠久,在當地名氣響噹噹,基本上已成為京都的旅遊點,人人都爭相拜訪這間抹茶界的明星。它的出品傳承日本人的堅持,茶葉選擇好講究,分有不同種類的茶,像清爽順和的「煎茶」、圓潤甘甜的「玉露」、經 7 種茶混合而成的「中村茶」等,連抹茶也有薄茶和濃茶之分,難怪成為日本天皇的貢品。

Q︰香港店似唔似京都店?
A︰香港店為了營造日本的全體驗,枱凳、布簾、彩色枱墊統統在日本訂制,設計簡約舒服,十足本店的茶室風格,仲專程從總店派來 6 位店員駐場。香港店員事前亦到本店受訓兩星期,把日本的服務、氣氛直送香港。唔同嘅係香港店設於 The One 18 樓,兩邊有落地玻璃窗,居高臨下望住住個開揚維港景,比總店仲醒神!最 eye catching 是店內的特大榻榻米,放了一把和傘,增添優雅感。

Q︰第一次來,有咩必食?
A︰對於香港人來說,最吸引一定是抹茶甜品!品牌勇於創新,多年前已推出茶味甜品,03 年更自家研發生「茶啫喱」,以抹茶做成果凍,口感好滑,是店子的必食名物!「丸十芭菲」有齊軟雪糕、果凍、紅豆蓉、脆米、蛋糕於一身的芭菲,承在高杯中,層次分明好漂亮,分抹茶及焙茶兩款,呃 like 最掂!香港獨家的有「抹茶大福紅豆湯」,香甜的紅豆蓉以甘濃的抹茶煮開,配抹茶大福,一甘一甜,perfect match!

Q︰有無其他推介?
A︰店內也供應鹹食,像「腐皮抹茶烏冬定食」,自家製抹茶烏冬再加上豆香濃的日本腐皮、京都長蔥、熊本產白飯和抹茶果凍做甜品,一個set 就能滿足心靈與脾胃。個人認為必試全店最貴 ($198) 杯的「別製初昔抹茶」,茶葉以石製茶臼碾磨成細粉,沖泡起來色澤鮮綠,濃稠得帶點杰身,每日仲只限量 5 杯,die hard 抹茶控點都要豪一次!手信區仲有茶葉、年輪蛋糕、朱古力及曲奇等可買走。

Q︰除了堂食堂飲,仲有咩搞作?
A︰佢地每月會有幾天舉辦沏茶班,由日本遠道而來的茶師著晒和服教授泡抹茶技巧,邊品茶邊吃和果子,仲要只需 $50 便可體驗到,不可不試!

Q︰咪住,有無得訂位?
A︰Sorry,店子不設訂位,要食就要親身去排隊,好在店子都好體恤大家,排隊飛上印有 QR code,只要嘟一嘟,就知幾時輪到自己,在商場邊 shopping 邊等,唔使排餐死。最後提下大家,15/ 5 第一天開 11am-5pm (所以唔好諗住放工試!) 不過,16/5 就已經開 11am-10pm (最後點餐 9:15pm),要留意是每枱限時 90 分鐘,並必須惠顧一份飲品或食物。

中村藤吉
地址︰尖沙咀彌敦道 100 號 THE ONE 18 樓
電話︰2426 6111
營業時間︰11am–10pm (除 15/5 開業第一天)
收費:現金及信用卡,不設加一
備註:茶芥每位 $10,每人限時 90 分鐘並必須惠顧一份飲品或食物。

相關報導:
創意抹茶朱古力火鍋
京都老字號 和食下午茶
自創抹茶紅豆軟糕多士

想睇更多?即上 新餐廳 / 尖沙咀 / 甜品 特集!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more