親試!性價比高!$59 素食自助餐

發佈: 2016.08.21
文:

我講嘅係位於北角嘅「素食‧分子」。佢係一間摩登素菜店,兩年前開業,一直深受區內和素食者歡迎。裝潢以白色為主調,燈光明亮,走簡約 style。空間寬敞,氣氛都幾 casual 輕鬆,配合素菜形象,環境都有種好 light 嘅感覺。

唔好以為 Lunch buffet,價錢又咁大眾化,選擇一定好少。數一數,中西菜式多達 20 幾款;由中式老火湯、花時間炮製的節瓜甫、麻婆豆腐、創意菜鳯梨汁炒蓮藕、齋菜,到西式的 pizza、沙律、意式茄子、素肉醬番茄意粉都有,有焗有煮有炸,選擇好多元化,日日嚟食都有新意!

店長說,雖然午市 buffet 只是推出一個月,但每日都爆場,最多是在附近返工的 OL 及靚太們,更笑謂店中有道菜是每日不能缺少的,就係椰汁煮南瓜芋頭,有食客每次來到必食,試過有一日無煮,佢哋會有微言咁話。的確,賣相看似平平無,但食落芋頭夠軟腍,配以南瓜的香甜及椰汁的香,絕對可以送幾碗飯!必食推出還有榨菜青椒素肉煮節瓜。大廚說這道菜最花時間心機,用白菜蘿蔔等蔬菜熬成湯後,再用來慢煮節瓜甫,節瓜入晒味,清甜多汁,加上榨菜的微辣,惹味不淡寡。我作為肉食獸都被攻陷, $59 食足 90 分鐘,仲要免收加一,日日 green 都無問題!

供應時間:11:30am - 2:30pm(任食 90 分鐘)
收費:星期一至五 $59(不收加一)、星期六、日及公眾假期 $69 (不收加一)


榨菜青椒素肉煮節瓜,賣相與味道都一流。


用金不換及純芝士焗成的 pizza,鹹鹹香香,透出香草氣息,好吃。


每日熬製兩款不同湯水,是日精選有雜菜湯赤小豆扁豆煲粉葛,去火。


稱得上是店內最受歡迎的椰汁煮芋頭南瓜,南瓜夠甜芋頭軟腍帶粉,加上椰汁的香,佐飯一流。


每日都不同飲品供應,除了豆漿橙汁外,還會有芒果汁菠蘿汁


鳯梨汁炒蓮藕,甜甜地的蓮藕,食落又爽脆,好醒胃。


沙律 bar 選擇貴精不貴多,鮮甜不苦澀。


每日都座無虛席,深受 OL 及靚太們歡迎。

素食.分子
地址:北角堡壘街 2-4 號地下
電話:2856 6238
營業時間:11am - 22:30pm

文:Theo、攝:Brian

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more