童年快樂滋味!3 間好味港式漢堡店

發佈: 2016.10.03
文:

1. 半世紀經典漢堡 時新快餐店

講起港式漢堡,不能不提時新快餐店!時新原來是間賣糖果、汽水嘅士多,後來才變成漢堡包小食店。漢堡扒用新鮮牛肉製,加入洋葱粒增加口感,又會混合蛋漿提升漢堡扒的黏度,令肉質唔會散開。每塊漢堡扒都用人手搓成,開賣至今老闆搓足半個世紀都未諗過停手。落足心思製作的漢堡,日賣 1,500 個,簡直是港式漢堡嘅代表!


漢堡包選擇多,除最基本的牛肉漢堡包,仲有漢堡蛋芝士漢堡雙層漢堡雙層芝士蛋漢堡等,總共 8 款,款款都想食!


雙層漢堡芝士蛋 $23
全店最豐富、最大堆頭嘅漢堡!兩塊手搓漢堡夾住煎蛋,底層再有一片芝士。漢堡包仲可以揀茄汁、咖喱汁及黑椒汁。


漢堡包配以自家調配的沙律汁,酸甜清新,有助中和漢堡扒的油膩感覺。


漢堡扒即叫即煎,食落鬆軟又有肉味,肉汁四溢!


時新快餐店
地址:紅墈黃埔街 1A 地下
電話:2362 1279
營業時間:11am-9pm

2. 灣仔流心蛋漢堡 樂景快餐店

港島人唔想過海,香港區一樣有選擇,就係灣仔呢間有「港島區時新」之稱嘅樂景快餐店。小店開業差不多 40 年,餐牌選擇近百款,但最受歡迎的是漢堡包,每日至少賣出 100 個,係招牌!漢堡包有 5 款選擇,最基本的漢堡包只賣 $12,好平!要豐富啲,畀多 $3 就可以加芝士火腿。最貴的芝士蛋漢堡包都只是 $18,就連價錢都是十年如一日!


芝士蛋漢堡包 $18
漢堡包全部即叫即做,廚師手腳快,唔使 5 分鐘就整好熱辣辣嘅漢堡包。


芝麻包的兩面都烘過,麵包微脆。漢堡包唔會乾爭爭,廚師會於麵包抹上番茄醬,很港式的味道!


漢堡扒用鮮牛肉,再加入洋葱及麵包糠打成。唔算好厚好大塊,食落牛味亦不太突出,但勝在質地夠實淨,軟硬適中,最讚是不會一咬即散開,同時又有肉汁滲出。


芝士只是簡單的選用即食芝士片,非常 home feel!最驚喜是中間夾住的荷包蛋,竟然是半熟狀態!一咬蛋汁即時唧出嚟,口腔隨即充滿蛋香,蛋汁又可以為漢堡扒增添濕潤度,加晒分!


樂景快餐店
地址:灣仔巴路士街 17 號地下
電話:2572 1843
營業時間:8am-9pm(星期日休息)

3. 慢煮 Upgrade 版港式漢堡 嘉寶小食

以為港式漢堡店一定好老套?好!介紹一間新啲、in 啲嘅小店!位於葵涌的嘉寶小食,可以話是港式漢堡包店的生力軍。傳統港式漢堡扒會加入調味料處理,好容易會因為過濕而導致肉質鬆散。呢間小店會於漢堡扒內混入燕麥,牛肉與燕麥以 1:1 的比例混合而成,令漢堡扒變得黏身之餘,不會過濕;同時加洋葱、蒜粒等,做出鬆化又有咬口的漢堡扒。老闆又覺得傳統港式漢堡好易煎到嚡口,所以出動絕招,將漢堡扒 slow cook 一個鐘,食落肉汁豐富、肉質唔會死實實,結合舊時風味和現代烹調,令味道提升。


芝士牛堡 $25/ 單點、$38/ 套餐
120g 嘅牛肉漢堡扒,厚約 1 吋。牛肉漢堡用咗冰鮮巴西牛肋肉製作,有肉味;經過慢煮後,質感更腍滑;配以自家製的蛋黃醬,簡單的食材配搭,做出令人回味的滋味。


日式芥辣雞堡 $20/ 單點、$33/ 套餐
唔食牛都有選擇,雞堡配以自家製芥辣蛋黃醬,甜甜哋又有 wasabi 的辣勁。雞髀肉都是慢煮處理,軟腍多汁。


單層泰式蝦堡 $32/ 單點、$45/ 套餐
小店除了牛肉漢堡是自製之外,蝦堡都是自己手打。自家打的蝦膠食落有鮮甜蝦味,而且很彈牙,炸得香脆兼惹味。


嘉寶小食
地址:葵興青山公路葵涌段 499 號光輝圍嘉寶大廈地下 I 舖(葵興邨旁)
電話:6125 8419
營業時間:12nn - 9pm(星期日休息)

文、攝:Jessie

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more