食編激讚 香滑紫薯燉蛋

發佈: 2016.10.20
文:

將紫薯變為法式甜品的舖頭「嘆甜品」喺屯門,屯門友話佢喺區內薄有名氣,而舖頭除了甜品外,亦有薯角、燒賣、雞翼和撈麵等小食供應,實行宵夜甜品一條龍。


紫薯焦糖燉蛋(配雪糕)$42


一上桌,有驚喜!紫薯燉蛋仲有雪糕配,一冷一熱好過癮,而且一個甜品有兩食,啱晒花心鬼。單睇形表,焦糖燉蛋面插咗大片紫薯乾,而雪糕旁亦放滿小紫薯乾,似模似樣。匙羹一舀,焦糖應聲裂開,燒得非常脆!


燉蛋滑溜,吃到濃郁蛋味;舀深一點,底層仲有紫薯蓉!雖然薄薄一層,勝在甜度剛好,而且紫薯蓉非常幼滑,輕輕淡淡的紫薯甜香又不減蛋味,非常有層次,好食。


燉蛋出色,但伴吃的雪糕就遜色。店員推介的新出品香蕉雪糕令人失望,雪糕一入口,腦海只有——香蕉精!味道非常假。


紫薯窩夫(配雪糕)$56
除咗燉蛋,仲有紫薯窩夫。窩夫上唧滿紫薯味的 cream,而且加上紫薯片、紫薯粒及雪糕,賣相好女仔好繽紛。


窩夫做得鬆軟,加上忌廉的紫薯味淡淡的,唔會食滯。配上脆身的薯片薯粒,口感非常豐富,無論紫薯或窩夫迷都啱口味。


嘆甜品
地址:屯門井財街 15 號金銘大廈地下 4 號舖
電話:3689 6865
營業時間:4:30pm - 1:30am

文、攝:Froggie

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more