我很醜又很薯!分量堅多紫薯撈河

發佈: 2016.10.25
文:


深水甜品店一向都唔係外表行頭,呢區嘅甜品店、糖水舖全部都是靠實力!「三姐松記糖水」明白,甜品單靠靚樣唔可以儲到回頭客,最重要還是真材實料。所以最近舖頭推出嘅一系列紫薯甜品,都係 keep 住實而不華嘅宗旨。紫薯系列總共有 5 款甜品,店員話最好賣嘅係紫薯撈河及紫薯牛奶冰。

紫薯撈河 $32
撈河?甜品定鹹食呀?此河粉不同彼河粉,呢碗河粉其實是以椰汁混合蒟蒻粉製成,個樣似足河粉,但咬落爽口又有椰汁香!上面放咗一堆紫薯粒,分量一啲都唔孤寒㗎!單係呢堆紫薯都已經夠晒號召力!
甜品師傅話,河粉上面的紫薯蓉及紫薯粒全是新鮮的,每日將紫薯蒸熟去皮再切粒,紫薯粒夠腍身,味道香甜,而且無加糖調味,食嘅係百分百紫薯原味。撒少許芝麻增加口感,可惜芝麻味太突出,略嫌搶走少少紫薯味。
撈河唔係乾爭爭的,甜品師傅將忌廉奶加椰汁做成醬汁,與河粉面嘅紫薯蓉拌勻,椰汁變成粉紫色,好靚!紫薯食落增添了椰汁香,唔知點解又會帶啲荔枝味,好有趣!
紫薯牛奶冰 $33
呢杯粉紫色嘅飲品,賣相靚靚最啱呃 like!師傅話佢先將新鮮紫薯蒸好去皮,再磨成蓉。有柯打時才加奶及冰打成沙冰。
沙冰打得幼滑,可惜飲落紫薯味欠奉,仲有陣糖水味,還好唔係一陣唔自然嘅香精味,味道唔太甜。

地址:深水埗元州街 151 號地下
電話:2386 5835
營業時間:2:30pm-1:30am
文、攝:Jessie

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more