Michael推介 絕密米芝蓮煲

發佈: 2011.01.05
文:


眾裏尋他,Michael 率領我們來到以食鮑參翅肚出名,兼剛得到米芝蓮三星的新同樂,並非「行」到介紹我們食翅,而是估佢唔到的羊腩煲,有幾好食?跟 Michael 和高 Ling 一齊來揭秘。

冬天凍冰冰,一窩熱騰騰羊腩煲自然最暖身,少年食神 Michael 也對羊腩煲情有獨鍾,自言不論冷暖都念念不忘這煲新同樂出品的羊腩煲。「我小學二年班果時同屋企人嚟新同樂,我第一次食羊腩煲,好食到震,從此愛上。」Michael 自小和家人「甫」新同樂,食親都係鮑參翅肚,估唔到在此僅售三百多元的羊腩煲竟可俘虜他。

雙冬高原鮮羊腩煲

用上黑草羊腩,每副約八斤,成舊羊腩用檸檬葉、腐乳、南乳、柱侯醬等加入二湯炆一個鐘,再焗兩個鐘再煲,至筷子插入肉唔跌就合格,要炆到皮要彈牙、肉身鬆化,陳師傅話炆煮就好似看仔咁,好花心神。

中山焗魚嘴煲

最緊要魚頭新鮮,再以薑、葱、蒜和最少十年靚陳皮落煲爆香,並加入撈好味魚頭,當中唔會加水,只靠葱蒜的水份用熱力逼熟,最少得花15 至於 20 分鐘才完成。

臘味煲仔飯

選用泰國香米,滾水落米煮至收水便放入臘味,如臘肉、臘腸和膶腸,油香滲滿飯粒,淋上自家調配豉油來吃,夠好味啦!

新同樂魚翅酒家
地址:尖沙咀美麗華商場 4 樓 D 舖
電話:2152 1417

(原文摘自《U Magazine》文:飛、stephanie、圖:程佩媚、林霖、邱鴻基、鄭舟、sky、 宇、joey)

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more