元朗珠記粉麵廠腸粉$1起!另有平價陳皮魚蛋/河粉

發佈: 2024.03.28
文: 溫藹紅

元朗粉麵廠$1腸粉!元朗一間粉麵廠驚現平價腸粉,售價低至$1起,包括有普通腸粉、蝦腸、河粉等粉麵類,另外連陳皮魚蛋都有賣,平均一斤$30有找,即睇珠記粉麵廠地址詳情。

同場加映:【簡易廚房】最新影片

平時買腸粉動輒都幾蚊條,不過位於元朗一間粉麵廠就有平價腸粉賣。坐落在工業大廈內的「珠記粉麵廠」,是元朗區內的隱世粉麵批發店,以售賣平價粉麵及魚蛋聞名,其中港人至愛的白色豬腸粉每條僅賣$1,價錢平絕全港。

▼珠記粉麵廠▼

近日有元朗街坊就分享,昨晚(26日)下班後約6時去到粉麵廠,發現仍然營業中,並且開放予街坊及散客購買,「膽粗粗行入去問下仲有冇腸粉同魚旦賣,估唔到呢個時間都仲買得到」,並上載多張相片,隨即在網上引起討論。

▼帖文▼

從相中所見,「珠記粉廠」牌匾已有些時日,留有歷史歲月的痕跡,但招牌仍然清晰可見。廠店貼有一張手寫的價目表,顯示「腸粉1元條」,另外亦有蝦腸、河粉等。

▼價目表▼

除了腸粉外,粉麵廠最出名的是懷舊地道的「陳皮魚蛋」,不少元朗人都曾經在此購入魚蛋,$54可以買到一大包,有街坊表示約有2斤左右,即平均每斤$30有找,大讚非常便宜。大家有興趣不妨留意一下!

▼陳皮魚蛋▼

珠記粉麵廠 詳情

地址:元朗宏業東街18號宏業工貿中心2樓B室
電話:2476 0920

資料及圖片來源:Facebook@食在元朗

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more