簡易3步完成!三餸一湯食譜推介 蝦仁豆腐蒸蛋+瑞士雞翼+魚香茄子+去水腫羅宋湯

發佈: 2020.03.03
文: 陸嘉敏

疫情持續,大家都減少外出食飯,因此不少人加入「煮婦」行列,自己在家煮飯。對新手來說,每日都要諗煮咩菜式的確頗頭痛,小編就為大家整理一些簡單易煮又好味的家常菜式和湯水,令大家每餐都有肉有菜,營養均衡之餘,又可以輕輕鬆鬆完成!今次介紹的菜式有滑溜蒸水蛋、瑞士雞翼、惹味的魚香茄子和羅宋湯,一齊睇睇點煮啦!

1. 蝦仁豆腐蒸蛋

用豆腐和蝦仁蒸水蛋,口感滑嫩,蝦仁爽囗,食落好滑好有層次!含豐富蛋白質,健康之餘,做法也很簡單。

 

 

 

2. 瑞士雞翼

只需4種材料便可整到瑞士汁,還可以自行調校甜味呢~做好醬汁後,把雞翼放進去浸焗,雞翼就會嫩滑,而時間越長雞翼就越入味。

 

 

 

3. 魚香茄子煲

味道微辣,十分惹味,撈飯絕對一流呀!製作十分簡單,相信新手都可以做到~

 

 

 

4. 羅宋湯

這個蔬菜湯含有豐富纖維,有助排走體內的廢物,有去水腫、排毒功效,而且味道酸甜,非常開胃。

 

 

 

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more