滴住汗都要食 胡椒豬肚湯麵

發佈: 2016.06.29
文:

小記於上個星期一的 lunch time 到訪,見到門口已經有一班學生哥等位,果然受區內居民歡迎。其實麵店正是當年在旺角花園街非常出名的羅坤發麵家老闆的兒子,後來因為業主加租而結業,次子就於元朗再開檔。招牌的胡椒豬肚雞腳豬骨湯底,以泰國、馬來西亞或印尼的白胡椒碎,加新鮮豬骨、雞腳及豬肚熬足至少 8 小時,煲好的湯底呈奶白色,辛香味濃。麵店更貼心地將胡椒湯分成 5 個辣度,分別是大辣 =100% 胡椒湯的大辣、50% 胡椒湯 +50% 豬骨湯的中辣、20% 胡椒湯 +80% 豬骨湯的小辣、5% 胡椒湯 +95% 豬骨湯的微辣、100% 豬骨湯的走辣。

胡椒豬肚雞腳豬骨湯麵會連兩隻雞腳、豬骨、豬肚奉客,雞腳及豬肚煲到夠腍,豬骨亦有少訐肉食。如果嫌唔夠豐富,可以追加如豬手、餃子、豬扒、蘿蔔等其他配料。湯底出色之外,麵店的麵條都是亮點之一。自家出品的上海麵即使浸耐了都唔會糊口,另有菠菜麵、芝麻麵、魚茸麵、蝦籽麵及瑤柱麵。

獨當一麵
地址:元朗鳳攸北街5至9號順豐大廈地下3號鋪
電話:3483 6885
營業時間:11:30am至9:00pm

文、攝影:Jessie

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more