網絡大熱!Kawaii 立體拉花

發佈: 2013.07.03
文:

「立體拉花」咖啡,個個爭住轉載,而家唔使隔住個網,香港都有得飲,再深入點仲可以學埋自己拉,新事仲有 Cafe 你自己操控專業級咖啡機、澳洲冠軍咖啡店同拉花王開店,咁多新嘢,我怕啡友們一時間消化唔嚟。

講到最火紅火熱,莫過於這些睇得又飲得的立體花飾咖啡!平日在網上睇相已經睇到心郁郁,原來本地都有咖啡師玩呢味,仲要全港只此一家,認真巴閉。品牌上年才登陸香港,主打德國咖啡,年初咖啡師 Leo 和 Jason 將立體拉花當興趣玩吓,點知啡迷試過之後引起極大迥響,一傳十、十傳百,如今無論少年、中年人、外國人都被呢幾杯 Kawaii 的咖啡吸引嚟幫襯。

最初他們拉大路的小貓圖案,慢慢增加難度,改變泡沫形態及外表,現在做河馬、烏龜等對二人來說易如反掌,女士們最愛的「鬆馳熊」版本更在努力研究中。立體拉花,一字寄之曰:「熟」,要不斷練習,皆因咖啡的承托力和奶泡的綿密度是關鍵,兩者結合才可以令花飾耐看。想一親貓貓同狗狗香澤的朋友,可以選擇 Cappuccino 或 Mochaccino,最難得是不會另外收費。但畢竟製作立體拉花咖啡會用多 1 - 2 倍時間,建議不妨在非繁忙時間前來,他們會盡量滿足大家對圖案的要求和 order 數量,話唔定仲可以為你 tailor made 獨一無二的立體造型!

Allegretto
地址:尖沙咀廣東道 33 號中港城第三座平台 1A 號鋪
電話:2736 0868

潮物親手試 抵玩拉花班

莫講話立體拉花,即使是平面花飾一樣易學難精,單靠睇書、睇 Youtube 始終不能學足全套,高人教路更有成效。那麼這興趣班就啱哂你了,工作坊會深入淺出,教非專業的咖啡迷學習簡單的 Latte art 技術,還包括近期 hit 到爆的立體拉花技巧,練多幾次保證出得廳堂!

Accino Coffee 的導師 Joseph 亦在本地咖啡界甚有名氣,經常主持公開講座。見近期吹起立體拉花風氣,便索性帶頭做起,加開這個適合任何人士的入門級咖啡班。工作坊主要分「理論講解」和「即場實踐」兩部分,前者讓學員了解拉花所需的設備、搖壺構圖的秘訣等,Joseph 亦會親身示範。有了大概印象後,就是即場實踐,當然是先學較容易上手的平面拉花,小記現在才知道,平面拉花最慢要在 7 秒內完成,面對多線條的葉型圖案,慢手慢腳的話,花紋唔靚之餘仲會圖案仲會沉底消失,一啲都唔易;到立體拉花部分,你會發現更講求速度,因為奶泡倒入咖啡後,更快倒塌,導師會一一指導。親身體驗過,課堂時間充足,2.5 小時內能領會到大部分技巧,快手的話仲可以學埋其他進階版圖案。

Accino Coffee
地址:觀塘道 316-318 號志聯工廠大廈 6 樓 B 室
電話:2606 6383

專業咖啡機 $50Test Drive

一向都覺得愉景灣有種「與世隔絕」的清幽,就像去了外國渡假,而家啡迷更多個理由搭船過來,因為最近這裏開了間咖啡機 showroom,唔使再被動,可以親手操控價值 20 萬嘅 Slayer 專業咖啡機,屋企部一萬幾千的咖啡機點,猶如思域鬥 Bentley,而且 test drive 不過是一杯連鎖店的咖啡價錢,路程遠少少都值得。

日籍老闆 Kenneth。家族經營咖啡機器,他銳意開拓亞洲咖啡業務,場內的 Bentley 級數機器包括:日本 Tornade King 自動式烘焙機、西雅圖 Slayer 咖啡機,都是旗下代理的名廠產品,一部起碼要 20 萬。就算入門的咖啡同好者未有需要一下子買專業機,付 50 元 就可親手感受用專業咖啡機的手感。在店主的指導下畀你親手操控磨豆機和試沖,沖完又可以自己飲番。另外,這裏還有一部 40 萬的全自動咖啡烘焙機,5 分鐘就可炒好咖啡豆,飲杯咖啡包豆就炒好,夠晒新鮮好味,難怪開業不久己有不少中外國咖啡迷來聚腳講咖啡經。

機器以外,咖啡豆都是這裏的亮點,老闆甚至在夏威夷擁有咖啡豆農場 Kona Arabica Farm,專門出產日本人玩得出神入化的 Kona 咖啡豆,此豆風味同藍山相似,苦味低、帶果酸香有果仁香,好易接受,小店用回農場出產的咖啡豆來烘焙,咖啡豆 9 月播種, 2 月收成,富 Citius 香氣,必試。

% Arabica
地址:愉景灣愉景北商場 G08 舖
電話:2885 1312

超靚Latte Art

立體拉花是新興玩意,傳統的 Latte art 仍然有大量捧場客。想在香港飲到一杯超靚的拉花咖啡,就要來找這個猛人── Kim。入行短短 3 年時間,不但贏得香港咖啡大賽的拉花冠軍,更衝出香港,在紐約的世界拉花大賽打低唔少老外,成為首位華人冠軍。早前跟上環 Coco Espresso 的老闆合作開分店,杯拉花咖啡自然是賣點。

拉花你估咁易?咖啡師要打出綿滑的奶泡、加上熟成度剛好的咖啡豆、搖壺的手勢,三者結合才有杯靚靚拉花咖啡,拉花靠 Kim;講靚豆,就有台灣第一屆炒豆冠軍蔣懷德先生幫手揀豆兼烘焙,曾推出 50 款豆,當中不乏 COE (Cup of Excellence) 及 90+ (90 分上)的靚豆,必試自家烘焙、帶甘香帶酸的 house blend「Yellow Bird」!也預備了不同沖法,單是凍咖啡就有冰滴、Ice drip 同 Ice Espresso Latte 三種沖法,沖法多樣,日日嚟都有新嘢試。

Coco Espresso
地址 :灣仔晏頓街 2 號地舖
電話:2529 1682

more