上樓京菜DNA變換

發佈: 2013.07.10
文:

老闆在鰂魚涌開有間家庭京菜「匯泉居」,今次開新店大玩 DNA 變種。像左邊哪棵拔絲樹,唔用香蕉,破格地用榴槤,仲有番薯、芋頭及菠蘿版本,絲絲幼細配搭榴槤,比一般拔絲香蕉更綿糯香濃。傳統大菜窩燒圓蹄加入了東南亞元素,用窩燒汁代替傳統的滷水汁,還加入了香茅、青檸汁等,粉炸至脆身,多了種泰式的酸香醒胃。

連南方盛產的海鮮等都拿來做京菜,點題作「一登龍門」,以京式麵豉醬爆炒波士頓龍蝦;另外有用上玫瑰露及花雕做「醉香鮑魚」。試啱口味,仲可以試埋「京式 Omakase」,由店方發辦的私房菜,才 $200 位起,私房菜來說相當有吸引力。

一登龍門
地址:銅鑼灣登龍街 28 號永光中心 3 樓
電話:2893 1921

小籠包WONDER SHOW

小籠包係最受歡迎的上海菜式,翡翠拉麵小籠包新出了八彩的小籠包,變異成黑松露、蔬菜、鵝肝等版本,甚至將名菜口水雞、麻辣牛肉都塞埋入去做餡!仲有舖頭玩埋魔法變大,將小籠包放大 3 倍,滋味 Triple Up!

八彩 Xiao Long Bao


翡翠拉麵小籠包新作「八式小籠包」,由新加坡總部研發 3 年而成,去年在當地首度現身,即成話題作。今年香港都有得食,但只在荃灣店供應。

每客 8 隻小籠包,包括原味、鮮蝦、黑松露鮮肉、鵝肝鮮肉、芝士鮮肉、麻辣牛肉、蔬菜鮮肉及口水雞,配埋繽紛外表,睇見就想食。師傅話新味小籠包,製作方法同普通版差不多,即叫即做。鮮味源頭梗係湯汁,用老雞豬骨豬肉金華火腿等熬足 12 小時而成,味道超濃郁。每隻約重 30 - 32 克,一樣要皮薄餡靚,裏頭用脢頭豬肉、牛柳頭、蔬菜及雞肉等,上等材料味道自然好。

俾個小貼士大家,進食次序應好似食壽司咁,由淡味的蔬菜、原味開始,再而吃重味的口水雞、麻辣牛肉等。

翡翠拉麵小籠包
地址:荃灣大壩街 4 - 30 號荃灣廣場 3 樓 337 號舖
電話:2363 8698


(原文摘自《U Magazine》文:Pam、圖:Ken、Jay)

more