深水埗美食|西九龍中心抵食韓式炸雞店 辣芝士炸雞/甜辣炸雞/粟米濃湯薯條/卡邦尼飯

發佈: 2023.01.12
文: 莫甄兒

【深水埗美食】深水埗西九龍中心向來有不少平民美食,今次就介紹抵食的韓式炸雞專門店「Haha Chicken」,除了有多款無骨炸雞外,更有辣炒年糕、粟米濃湯薯條、卡邦尼飯等小食,套餐也是$43起就有交易,下次經過不妨試試吧~

同場加映:甜品網店千層卷/卷蛋/麻糬盒子蛋糕 開心果/抹茶奶凍/草莓芝士/美祿脆脆

炸雞共有七款口味,可以選擇全份或半份,$158更能選擇雙拼,一次過試兩隻味!另外也有炸雞套餐和各式小食,即睇Menu:

皇牌芝士炸雞($89/半份|$160/全份)選用無骨雞腿肉,炸至外層香脆酥香,外面再撒上滿滿芝士粉,濃郁惹味,另外也有辣芝士炸雞口味($89/半份|$160/全份)。

經典韓式風味有蒜香醬油炸雞($86/半份|$156/全份),雞肉嫩滑多汁,外層裹上厚厚一層醬油,濃味而不膩。其他口味有甜辣炸雞香辣炸雞狂熱炸雞等。

想飽肚一點可以試試卡邦尼飯($18/細|$25/大),醬汁帶有芝士和奶香味,配料則是有不少薯仔和煙肉。

小食方面,炸薯條(套餐+$20)有粟米濃湯和紫菜兩款口味,即叫即炸熱辣辣,而且是粗身波浪形薯條更有口感。蒜香酥炸魷魚($38/半份)、韓式辣炒年糕($58)等都值得一試。

Haha Chicken

深水埗店
地址:西九龍中心八樓美食廣場71-72號
營業時間:星期一至日12:00-21:00
 
長沙灣店
地址:長沙灣青山道142號順發居地下C舖
營業時間:星期一至四15:00-23:00;星期五至日15:00-00:00

 

圖片來源:IG@sayesfood,@trapeze.explore,@eat.play,@frostiewithfood FB@HaHa Chicken 하하치킨 哈哈韓式炸雞專門店

 

 

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more