黑糖珍珠鮮奶專門店珍煮丹太子開分店 限定黑糖香芋豆漿/黑糖珍珠紅茶豆漿新登場!

發佈: 2019.05.17
文: Kylie

召集芋頭控!香港珍煮丹繼早前推出了黑糖芋芋鮮奶和黑糖芋芋茉莉拿鐵後,珍煮丹的芋芋系列又有新成員登場啦!在太子始創中心新開張的珍煮丹分店將推出分店限定的黑糖芋芋豆漿、黑糖珍珠紅茶豆漿和、黑糖紅茶豆漿。珍煮丹每日新鮮煮芋頭,香甜綿密的芋頭蓉加上純正黑糖和順滑的日本明治鮮奶,入口啖啖芋頭粒,夠晒足料! 今次珍煮丹特別調整了配方,即使選正常甜度都不會太甜呢~

黑糖芋芋豆漿 ($30)

【太子美食2019】黑糖珍珠鮮奶專門店珍煮丹太子開分店 限定黑糖香芋豆漿/黑糖珍珠紅茶豆漿新登場!

黑糖珍珠紅茶豆漿 ($28)

【太子美食2019】黑糖珍珠鮮奶專門店珍煮丹太子開分店 限定黑糖香芋豆漿/黑糖珍珠紅茶豆漿新登場!

黑糖紅茶豆漿 ($28)

珍煮丹 (太子店)
地址:九龍彌敦道750號始創中心地下G29號店
營業時間:星期一至日 12pm - 10:30pm

圖片來源:FB@珍煮丹黑糖飲品專賣 - 香港

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more