情人節單身無有怕!5間自己開飯餐廳推介 一人蒸氣火鍋/壽喜燒/壽司郎/韓燒

發佈: 2020.02.11

今日2月14情人節,單身一族最怕就是「街裏愛人一對對」,而自己卻是「毒」自一知孤單地過。今次為大家搜羅了全港一人開飯方案,加上新冠肺炎持續,一人一碟就更加衛生啦!

 

 

1. 船渦

全香港首間的蒸氣火鍋店,主打3款海鮮套餐,海包括火鍋配料選擇。更有安格斯牛肉、雞腿肉、豬腩片和各種手打丸類提供選擇,再配以時令蔬菜和粥或麵底,所以一個人開飯都可以食得豐富呢!

 

 

2. 壽司郎

自己一個最怕叫得太多食物吃不完,所以去食迴轉壽司都是一個不錯的選擇,逐碟計就不怕太多吃不完了。這間過江龍迴轉壽司店大部分壽司$12就食到店外不時都會出現長長的人龍,所以自己一個去食或者會更易攞位呢!

 

 

3. 一糖

這間高質日式甜品店主打一人戚風蛋糕,當中包括近期大熱的Baileys口味,喜歡吃甜品的你就可以去「自私食」啦!

 

 

4. 鍋處Hana

這間新開的日式壽喜燒/涮涮鍋餐廳,最平$128就可以食到壽喜燒、涮涮鍋放題,任食高質靚牛,而且更有日本黑毛和牛、澳洲M4和牛選擇,十分高性價比,一人一鍋亦更加衛生呢!

 

 

5. 炑八Taste

誰說一個人不可以去吃韓燒,這間抵食韓燒店主打一人版韓燒和輕食,佈置不多比較利落,而且餐桌大多是2-4人枱,適合一個人去獨食啦!

 

 

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more