深水埗港式茶記招牌阿華田流心爆漿西多士 必試車仔麵/秘製蔥油雞扒飯/煎餃子

發佈: 2021.10.03
文: 黃詠恩

深水埗除了有不少新Cafe進駐,其實還有不少平民美食留待大家發掘!深水埗基隆街的港式小店「聚來車仔麵」有不少街坊熟客,必試茶記的招牌名物「爆漿阿華田西多士」,切開有流心阿華田醬!餐廳另有供應車仔麵蔥油雞扒飯煎餃子等港式美食,價錢貼地,下次除了去深水埗Cafe打卡外,還可試試這間茶記~

Click圖睇必試推介:

Click圖睇Menu:

阿華田爆漿西多士($30)
西多士面層灑滿阿華田粉,加上澎湃的流心阿華田醬和煉奶,夾心還塗滿花生醬,超邪惡,至適合相機食先打卡。

小店還新出了爆漿草莓西多士,用上台灣士多啤梨醬,適合嗜甜的朋友。

* 爆漿西多士全日供應,下午茶時段3pm - 6pm 連套餐附送熱飲。

車仔麵自選餸菜由$9至$13不等,麵底$10。推介豬紅($10)、牛腩($13)、香辣魷魚($13)、蘿蔔($9),湯底有豬骨雞湯,熬煮得好清甜。

秘製蔥油雞扒煎蛋飯($43 包熱飲)
可選配煎腸仔、午餐肉或火腿,香煎雞扒有手掌大,厚肉嫩滑,加上流心蛋,好吸引!

招牌鮮煎餃子($40/8隻可雙併)
餃子都是自家製人手包,有韭菜和椰菜餃兩款,煎餃子金黃香脆,餡料肉汁豐富,好香口。

聚來車仔麵

地址:深水埗基隆街172號地舖
營業時間:11am - 9pm
電話:2391 8033

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more