大渣哥茶記港島分店宣佈11月結業 公開貼文透露:「做到意興闌珊」

發佈: 2021.11.03

【大渣哥結業】大渣哥茶記分別在九龍灣及港島灣仔開設分店,不過渣哥剛剛在Facebook宣佈大渣哥茶記港島分店將會於下週結業,令到大批網民深感失望和不捨。宣佈大渣哥結業後,網民們亦大呼到屯門、沙田等地開設新分店,想知大渣哥茶記最新動向就要留意它們的Facebook專頁啦!

大渣哥茶記剛於社交平台長文宣佈,港島分店將會營業至2021年11月9日,貼文中亦提到結業原因,提到由於港島店「真係做得好勞氣」,而指團隊在過去2個月已非常盡力,可惜仍是做得意興闌珊,故決定結束營業,想繼續食大渣哥茶記就可以去九龍灣本店啦!(*按圖看完整貼文)

大渣哥茶記

九龍灣店

地址:常悅道21號The Eastmark地舖

營業時間:一至日 06:00 - 21:30

港島店

地址:東區商業中心地下1及2號舖灣仔軒尼詩道395-399號

營業時間:一至日 06:00 - 21:30

資料來源:FB@渣哥 一九九六

同場加映:小編真人Show!超市限時任買任掃大激鬥 <完整短片>

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more