香港超市都買到!$9可再生豆苗食完再種無限食

發佈: 2020.01.20
文: 李欣怡

豆苗價錢偏貴,不過最近網上就有一款平價豆苗受到網民熱議,皆因呢款豆苗可以「再生」,買一包可以食完再種,種完再食,有網民更指一包可以種3至4次,大家都可以買來試下!

最近有港媽在Facebook群組「今晚煮乜好」分享在驚安的殿堂(Don Don Donki)購買了一款豆苗,價錢只需$9,而且只要將食用部分剪去,就可以放在盆內栽種,種數天又能再食。

這款豆苗由日本村上農園推出,豆苗連著根部,只要剪下食用部分,再將根部放在水中浸泡栽種,7至10天就可以種出新豆苗,種完又可以再食,有網民表示一包豆苗可以「再生」3-4次。

豆苗於Don Don Donki有售,不過貨量較少,想買的朋友就要去碰碰運氣喇!

資料來源:FB@今晚煮乜好豆苗研究所

【豆苗價格】香港超市都買到!$9可再生豆苗食完再種無限食

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more