30 cm 韓國巨型炸魷魚到著!

發佈: 2015.05.29
文:

由 BBQ 7080 集團開設的韓式小食店 Norayo K-Street,主打韓國大熱街頭小食,當中最爆嘅係超巨型炸魷魚,隻隻有 30cm 長,全部由韓國入口,再在小店中即叫即炸,炸好後會灑上芝士辣粉,脆漿勝在不太厚,而辣粉亦有陣陣芝士香,慢慢滲出辣勁,幾刺激。韓國人食炸魷魚最鍾意配啤酒,這裏雖然無啤酒賣,但有 Ice tea 代替。最過癮嘅係依足韓國人啤酒飲法,用高身膠杯盛載 Ice tea,成枝攞住邊行邊飲,夠晒注目!

早排勁 hit 的雪花冰,這裏一樣有,但為方便客人邊行邊食,所以特別做成迷你版本。4 款口味包括原味、藍莓、綠茶紅豆、芒果,用韓國雪花冰機即製,像綠茶紅豆,就層層疊鋪上韓國綠茶粉和紅豆,超足料!餐牌上還有其他小食,如韓式魚蛋、韓式粉絲、炒年糕、紫菜飯卷等,但由於新開張,食材貨源仍未穩定,想食就要碰碰運氣!

炸魷魚 ($88)
選用超巨型的韓國大魷魚,鮮味濃,口感軟腍,灑上少許芝士辣粉,更加惹味。

迷你沙冰( $40)
有原味、藍莓、綠茶紅豆、芒果共 4 款口味,包一球雪糕,用膠杯盛載,邊行邊食方便又涼快。

Ice tea( $28)
長型膠杯特別從韓國引入,裏面倒滿冰茶和碎冰,夏天飲很解渴,有桃和檸檬兩種味道。

Norayo K-Street
地址:尖沙咀加拿芬道 45-47 號宏生大廈地下 D2 號舖
營業時間:11am-11pm

想睇更多?即上 新餐廳 特集!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more