Jamie's Italian 尖沙咀店 5 大賣點!

發佈: 2015.05.26
文:

賣點 1︰Pizza Corner
最大賣點應該係新增的 Pizza Corner,全球 50 多間 Jamie's Italian 分店,只有 6 間設有 pizza oven 可以即叫即整即焗 pizza,尖沙咀店是其中一間,銅鑼灣店都無!用上高級的意大利 00 麵粉,開業初期,還找來倫敦 Oxford 店的 chef Piotr 坐鎮,監控薄餅出品。Artisan pizza 有 4 款口味,包括 Fiorentina、Seafood、Hong Kong Hot 和 Funghi Mista,批邊做得較厚身,頗有咬口。Pizza 全部均一 size 12 吋,由 $158-$188,一般 order 到上需時 10 分鐘,不過,相信開業初期預咗要等耐啲。如果客人只想吃個 pizza 加杯 drink 就走人,可以索性坐在 pizza bar。另一新增小食 Garlic Bread 同樣是 pizza corner 的出品。

賣點 2 : Green Terrace
1,500 呎的戶外環境好好 hea,可以坐上 70 人,加上周圍種有唔少植物,是商場中難得的小清新,無論食 lunch 或 tea 都唔錯。跟餐廳 share 同一個 main menu,不過,落雨就會 close。

賣點 3︰Coffee corner
就在門口位置設有 coffee corner,以高身枱為主,主要 serve bar menu,即係小食、pastry、甜品同飲品,咖啡是 Lavazza 出品,整體感覺幾 chill out。最特別是這 coffee corner 日後仲會 serve 埋早餐,不過商場要 10 am 才開門,返 9 點的朋友就未必可以來歎個早餐。Reception 位置後面有一列 Jamie's products 俾你買走。

賣點 4︰Private room
尖咀店新增一個 private room 可供 12 人使用,只要人數有番咁上下,任何人都可以 book,最正是沒有 minimum charge,不過又係嗰句 first come first serve!

賣點 5︰Old HK grafitti
由 Jamie 藝術家好友 Barnaby Purdy 及本地藝術家 Peter Yuill 合力操刀的 grafitti,360 度環繞餐廳四面頂部牆壁,包括帆船、九龍城舊機場、天星碼頭、郵局等塗鴉,仲把獅子山下設計成 rock 味十足的 " Below the Rock",其中一幅是一個中國女子的大頭 look,唔知背後又有無典故呢?

TST 獨家菜式
4 款 pizza、garlic bread、portobello mushroom fritti (脆炸大磨菇) 、Wild Truffle risotto

Jamie's Italian
地址︰尖沙咀海港城海洋中心 4 樓 412 號舖
電話︰3758-3333
註︰亦可透過網頁 http://www.jamiesitalian.hk 訂座

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more