金記新店 大玩電車主題

發佈: 2016.04.25
文:

最近,再在銅鑼灣開分店。徐先生話因為銅鑼灣這地方以前係電車總站,所以今次一於大玩懷舊電車主題。

一入門口就會見到收銀裝潢成站長室、一邊的卡座上又建了個「電車總站」,正前方又有一個「電車頭」,打卡位超多,電車控又或是愛懷舊的人實 like。食物方面和另外兩店大致一樣,must try items 必數兩款由 1967 年流傳至今的新鮮牛肉麵餐及豬膶麵餐,兩者均用上新鮮貨再配大量的薑辟腥,通粉彈牙,豬骨湯底香濃好吃。外脆內軟、載滿香濃咖喱的農夫包及一系列焗飯炒飯等都做得有水準。想懷舊,今天已買少見少的滾水蛋同保衛爾牛肉汁絕對夠晒 old school。

新鮮牛肉餐 $38 (早市)、$48 (早市以外)
有齊鮮牛肉通粉 (麵+$3)、牛油多士及熱餐飲,牛肉用新鮮的牛冧肉,加埋薑吊味,鮮味十足,用大量豬骨熬的湯底奶白鮮濃。

馬來咖喱魚柳農夫包 $83
農夫包外脆內軟,龍脷魚先煎香再加自家用近廿款香料調製咖喱煮,非常惹味。

保衛爾牛肉汁 $19
濃縮的牛肉汁加少許牛油加熱水沖製,飲落肉味非常濃,滴滴都是精華!

金記冰室

地址:銅鑼灣霎東街 5 號地下
電話:2206 4448
營業時間:7am-12mn

(原文摘自 U Magazine ISSUE 543)

想睇更多?即上 銅鑼灣 特集!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more