我愛台味!5 碗最正台灣牛肉麵

發佈: 2016.10.18
文:

台味濃郁 程班長牛肉麵
台灣牛肉麵,唔提「程班長」又點有說服力呢!30 年前,人稱「程班長」的程致賢憑一碗牛肉麵,在台北饒河街夜市闖出名堂。今日落戶荔枝角一幢工廈內,唔好以為位置隱蔽就無人知!出色的牛肉麵就好似漆黑的螢火蟲咁,點都會有人搵到!唔係誇張,程班長幾乎全日都有人流,lunch time、weekend 仲會排晒長龍!無他的,因為真材實料。


湯底用咗 50 至 60 斤新鮮牛骨,專挑大腿骨熬湯,令湯底有種油亮的色澤,還加入了像八角、花椒等 10 多種材料,每晚最少花 8 小時熬製而成。湯底煲好後,又會加入用薑葱蒜、調味料等炒香的牛腩,再煮個多小時,難怪每啖湯都咁濃厚。


紅燒半筋半肉麵 $52
牛肉麵紅燒清燉兩種,又可以選牛肉半筋半肉,每個麵都是有柯打先煮。呢碗紅燒半筋半肉麵,牛肉湯的色澤好濃,飲落又唔會太鹹,飲到牛肉的香味又有陣陣藥材味。


清燉牛肉麵 $50
清燉的湯底加咗鮮雞熬製,湯底白色,沒有紅燒牛肉湯咁濃味,但卻多咗一種雞的鮮甜味。麵條每天自家製,口感彈牙。


程班長台灣美食
地址:荔枝角長沙灣道 883 號億利工業中心 1 樓 102 室
電話:2576 1199
營業時間:星期一至六 11:30am-9pm(星期日及公眾假期休息)

高雄路邊攤變得獎店 小王牛肉麵
台灣牛肉麵過江龍點止程班長一人?仲有來自高雄嘅小王牛肉麵!小王由路邊攤起家,仲曾於台北國際牛肉麵節奪獎。佢嘅牛肉麵介乎紅燒及清燉之間,湯底是家傳清宮御廚配方製作,以牛肉、牛腩、牛大骨,加入川芎、當歸、桂子、甘草等 10 多種藥材熬一日一夜做膽。因為台灣牛不能進口,香港店改用本地鮮宰黃牛,牛肉先經醃味後放入藥材膽炆煮,入味又軟身。


皇膳芙蓉牛肉麵 $168
每日限量供應 10 碗,因為牛肉麵入面的牛胸骨肉每隻牛不夠一公斤,太矜罕,所以要限量發售!牛胸骨肉油花分布均勻,肉質軟腍,一咬即化。


精裝牛三寶麵 $70
一碗有齊牛肉 、牛肚及牛筋,其中長條形的牛𦟌食落好煙韌,鮮製手工麵條有粗幼選擇,推介又滑又煙韌的粗麵,掛湯能力強,連湯汁一同食,好食!


小王牛肉麵
地址:鑽石山龍蟠街 3 號荷里活廣場 3 樓 373 號舖
電話:2324 6628
營業時間:12nn-10:30pm

加拿大風格牛肉麵 The Grove

食過真正的台灣滋味,想搵點新刺激?加拿大風味的牛肉麵你試過未?位於大圍的小店The Grove,由 Yanki 和 Vien 兩姊妹所開,佢哋之前喺加拿大讀書時,曾在一家好似仙跡岩嘅台式 Café Green Grove 兼職和認識咗老闆 Roy。後來 Roy 準備退休,兩姊妹便提議跟他拜師學做牛肉麵


阿 Roy 牛肉麵 $58
湯底用大量牛骨先煮約 4 小時,再加番茄、蒜頭、洋葱、花椒、豆瓣醬等 10 多款配料熬兩小時而成,味道既辛香又甜;加上軟腍的牛𦟌與煙韌掛湯的上海麵,絕對是用心製作的味道。


The Grove
地址:大圍下徑口村 30 號地下
電話:5436 3890 / 6051 0105
營業時間:星期一至五 8am-10pm,星期六、日及公眾假期 11am-10pm

宮廷秘方 養珍品牛肉麵
浸過鹹水的牛肉麵唔啱胃口?咁要試試香港本地薑出品。位於北角的養珍品牛肉麵,老闆兼大廚林先生其實都是台灣人,湯底以牛骨、豬骨先熬出味,再加入西安狗頭棗、香葉、桂皮、牛筋等共 20 多種材料熬製而成,好足料!


招牌牛肉麵 $111
過百蚊一碗牛肉麵?試吓味先啦,湯底呈淡褐色,由於是今日煮聽日用的,湯底入口濃稠、醇香。配以煮得柔韌的牛𦟌和 Q 滑帶勁又能掛起湯汁的乾麵條,呢個價錢是值得畀!


養珍品牛肉麵
地址:北角和富道 118 號地舖
電話:3462 2000
營業時間:12:00nn-10pm

懷舊 Feel 十足 1963 木十豆寸

灣仔有間台灣餐廳個名好過癮,「1963 木十豆寸」拍埋一齊就是個「樹」字,既因為餐廳位置建於 1963 年的樓宇入面,也因窗外的大樹而得名。嘩,改個名都好有台灣文青的感覺!餐廳原來是火炭「Foodie」、觀塘人氣台菜「小時光」的姊妹店,搵嚟台灣老闆、台灣廚拍檔,可想而知賣的是地道的台灣菜!


台式紅燒牛肉麵 $68(午市)、$75(晚市)
牛肉麵的靈魂是湯底,用咗牛骨、雞殼、蔬菜等慢燉 6 小時,味道濃香。配以澳洲牛肋條煮及軟滑的上海麵,唔錯。


1963 木十豆寸
地址:灣仔灣仔道 110 號中匯大樓 2 樓
電話:3105 0160
營業時間:12nn-10:30pm (9pm last order)

文:jessie

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more