中環「小釜山」 Oppa親自拆解韓國愛酒文化:飲酒可以消除一日嘅疲勞

發佈: 2024.04.18
文: 莫甄兒

中環原來有間地道正宗的韓國餐廳「BUSAN NIGHT」,無論老闆或是Staff全部都是韓國人,裝潢和店面也似足韓國,各位Oppa更身懷調製燒酒的技術,好飲又好玩,氣氛超熱鬧!走上二樓更將韓式卡拉OK完整搬到中環,飲返兩杯再熱唱,唱到聲沙都不是問題~食物方面都有惹味烤肉、足足半米長的雞蛋卷、暖胃魚糕湯等等。今次小編仲邀請咗Oppa親自拆解韓國愛酒文化,記得睇片啦!

「BUSAN NIGHT」門口擺放了幾張藍色紅色的塑料枱,再加上韓文招牌,未行入去已經feel到「韓」風陣陣!

由Oppa幫手燒的魷魚烤五花肉($280)份量不少,五花腩片肥瘦分明,油香十足,魷魚緊實彈牙,味道微辣開胃,記得包埋生菜一齊食!韓國菜當然不能錯過魚糕湯($178),湯壺上枱賣相可愛,更有多款種類的魚糕,飲落好暖胃。

招牌50cm雞蛋卷($258)就最吸睛,足足半米長,蛋卷裹上多種配料,包括紫菜、金槍魚、芝士、泡菜等等,啱曬同大胃王朋友share~牛肉炸醬麵($88)味道偏甜,撈埋流心蛋汁更邪惡。

女士一定會喜歡這款草莓炸彈米酒沙冰($258),酸甜士多啤梨混合微微辛口的米酒沙冰,爽口甜蜜。

上到二樓更有一間獨立K房,完美將韓式卡拉OK搬來中環,也有部分中文歌可以點唱,同朋友gathering就最happy啦~

 

 

BUSAN NIGHT

地址:中環士丹頓街28號地舖

營業時間:星期一至日12:00-15:00

電話:66571905

 

more