韜韜食譜:生魚二食

發佈: 2014.10.06
文:

「韜韜細個時阿媽成日話,劏生魚要前一定要撻到條魚暈,當中也以下呢個傳說。據說海中有一種生物叫「化骨龍」,外表看起來同生魚好似,不過就多 4 隻腳,由於平時牠會把腳縮埋,只有暈先會把腳露出,因此為怕食錯嘢,便有此迷信的做法。生魚劏之前係要撻,但只為令呢條又圓又滑的魚更易劏。今次教大家呢個生魚二食,包括金針雲耳蒸魚肉,要不也可以就咁以芥蘭去炒,起出的魚骨可以用來煲湯,就不怕浪費鮮味的魚骨了。一魚兩食,沒有比這更划算的了。」

生魚二食 (金針雲耳蒸魚片 + 芹菜節瓜湯)

材料:
生魚    1 條 (約 1 斤 4 兩)
金針、雲耳 共 3 錢
芹菜    1 條
節瓜    1 個
布包豆腐  1 磚
水     4-5 碗

調味
蠔油    1 湯匙
生粉    少許
生抽    1 湯匙
糖     半湯匙
胡椒    少許

步驟:
(1) 金針雲耳浸開;
(2) 魚片切件,加入調味撈勻,再下金針同撈;
(3) 魚片平放碟上,金針雲耳放兩排中間,同蒸 8-10 分鐘。
(4) 煎香骨腩、汆水。
(5) 下水、豆腐、節瓜、芹菜梗滾 5 分鐘,下鹽及胡椒調味,即成湯。

Toto's tips:
1. 可要求街市魚檔幫忙起出魚骨和魚肉。
2. 魚肉亦可用來蒸蛋或煮生魚羹。

(原文摘自《U Magazine》ISSUE 462、文:梁文韜、圖:Nova)

更多:韜韜食譜 特集
U Food 食譜 特集

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more